↗ till inläggetHur menar du då?Måste det vara bilder man gjort själv?
Inget
↗ till inläggetmåsste man ha gjårt bilden självHur menar du då?
jagg tror horizon er sjitellack ok ringär til admin ok sejer at sabina ska bli banad!!!!!! vem tyker det er en bra ide sejer et tvo tre
PS. vil bara seja at jag er jete lesen! du kanse ska seja ferlåt sabina :verymad:
↗ till inläggetjagg tror horizon er sjitellack ok ringär til admin ok sejer at sabina ska bli banad!!!!!! vem tyker det er en bra ide sejer et tvo tre
PS. vil bara seja at jag er jete lesen! du kanse ska seja ferlåt sabina :verymad:
du kan säga åt dem att bana mig om du vill bryr mig faktiskt inte..
varför ska jag säga förlåt jag har inte gjort något, men förl¨åt för ingentin då :blink:
sej ferlåt anars ringer jag Rawr okk KavajNeko okså
↗ till inläggetjag har ju sagt förlåt... <_<sej ferlåt anars ringer jag Rawr okk KavajNeko okså
det var dråpen nu ringer jag KavajNeko okk han kåmer bli supper arj!!!!!!! :verymad:
Feresten Gudas so harr jag jort en avatar til dij!
EDIT: tyver funkar inte bilden jag jobar po det...
PS. troden har got överstyr jag krever at en mod loser troden inan non blir alvarlikt skaddad!
FlygandeBananpaj: ''det var dråpen nu ringer jag KavajNeko okk han kåmer bli supper arj!!!!!!!''
FlygandeBananpaj: Är du arg nudå?
DerpishCat: va
FlygandeBananpaj: ok bra svar
↗ till inläggettack :)
intä för at va dum men ja tror han mena at hans bild var fin :Sss
↗ till inläggetDet tror jag också.intä för at va dum men ja tror han mena at hans bild var fin :Sss
↗ till inläggetska du börja klaga på att jag skriver "tack :)" när han säger att jag är dum?intä för at va dum men ja tror han mena at hans bild var fin :Sss
slutta va so dum mot mij :(
↗ till inläggetMen åh! Jag har inte gjort något det är du som tycker jag är en ren jävla idiot och det är inte mitt fel att du tycker det du är överkänslig säg åt admin att blocka mig från fuska.se om du vill jag bryr mig inte <_<slutta va so dum mot mij :(
jag ska seja ot admin at bana mij istelet!! ferlåt sabina för alt jag har jort :( :( :(
↗ till inläggetjag ska seja ot admin at bana mij istelet!! ferlåt sabina för alt jag har jort :( :( :(
nä nu får du sluta. Jag säger förlåt för att jag drygade mig! Och du sagt förlåt till mig för ingenting. ok? nu struntar vi i det här bråket? :)
↗ till inläggetjaa förlått hannjag ska seja ot admin at bana mij istelet!! ferlåt sabina för alt jag har jort :( :( :(
↗ till inläggetJag har gjort det så ni behöver inte lägga er i längre :)jaa förlått hann
nej tak jag vil fortseta at broka :) :verymad:
↗ till inläggetJaha då är det inte mitt fel att du blir ledsen :huh:nej tak jag vil fortseta at broka :) :verymad: