↗ till inläggetjaha hån fik et sånt här dataviruss XD hån skule sakt det po en gongdu fatar ju inte hon fik en sjukdåm po datorn -.-''
hon kanse var po en pårsida såm hade virus :o
Gissa
↗ till inläggetförsök inte göra mig sur du vet vad jag menar :)det gor inte do hade intä viruss har mann viruss blir mann säng ligande i flerra daggar!!!!
↗ till inläggetaa men barra äfter at min ven horizon forklaratförsök inte göra mig sur du vet vad jag menar :)
sabina tästa goggla po 40 cm slakk :cool: ;:
Kan bilden möjligtvis ha blivit skapad i MSPaint?
↗ till inläggettyvärr nej, och du vill du fortsätta jävlas med mig kan du skicka ett pm ;)sabina tästa goggla po 40 cm slakk :cool: ;:
↗ till inläggetmm bra jisning DD men ja tror endo den er jord i pejnt :cool:Kan bilden möjligtvis ha blivit skapad i MSPaint?
↗ till inläggethorizon jevlas intä medd dej no er do jeteelack igen :(((tyvärr nej, och du vill du fortsätta jävlas med mig kan du skicka ett pm ;)
↗ till inläggetDu menar väll "paint"? O.omm bra jisning DD men ja tror endo den er jord i pejnt :cool:
vado paint jagg menar vel för helväte pejnt!!!!! :verymad:
men hur skikar man pm do? :huh:
EDIT: feresten stavas det väl ok inte väll -.-''
jak gisar po pejnt igän
Hej jag sabina är riktiga ägaren på kontot sabinavitnos här jag ber er sluta snälla det var min "kompis" (inte min kompis längre) som gjort allt det här hon hackade mig nu mår jag skit tack vare henne
Jak gisar po pejnt igän
mm ok do sluttar vi nu fast det e inte so himmla let -.-''
nu moste ja ju ta utt min ilska po DD, du kanse borde seja ferlot till honom
↗ till inläggetmm ok do sluttar vi nu fast det e inte so himmla let -.-''
nu moste ja ju ta utt min ilska po DD, du kanse borde seja ferlot till honom
Vem?
DD, den besta dd av ala dd's :cool:
PS. det e ba et kådnamn han heter dunderdasenn ijentligen (ps. det betider ungäfär dundersnåpen XD)
Jag tror bestämt att denna karaktär som hänvisas till som "DD" är denna användare: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=76855
präsis han ja mena
PS. bra at du jelper til at hita DD, DD. :cool:
↗ till inläggetDD, den besta dd av ala dd's :cool:
PS. det e ba et kådnamn han heter dunderdasenn ijentligen (ps. det betider ungäfär dundersnåpen XD)
vad har Lousi gjort honom? :/
ne also jag blir so arj nu ner jag moste sluta va ellack so do tarr jag ut min ilska po honom ok räjdar hans GB! :cool:
PS. ferlot dundersnåpen :(