Om ni letar efter en bra minecraft server som är både svensk och online 24/7 så är derpnet en bra server. Det finns lite plugin som shops, warps och home etc.
Servern ägs av DerpshCat som också finns på fuska.se
server-ip: derpnet.nu
Om ni letar efter en bra minecraft server som är både svensk och online 24/7 så är derpnet en bra server. Det finns lite plugin som shops, warps och home etc.
Servern ägs av DerpshCat som också finns på fuska.se
server-ip: derpnet.nu
Min dator klarar inte mineraft :(
↗ till inlägget
Min dator klarar inte mineraft :(
Ingens klarar av det.
↗ till inläggetIngens klarar av det.
Då har vi ALLA något gemensamt! ^^
↗ till inläggetDå har vi ALLA något gemensamt! ^^
Minecraft server har förstört 2 datorer för mig. Och ingen dator klarar Minecraft's fyrkantiga grafik.
↗ till inläggetMinecraft server har förstört 2 datorer för mig. Och ingen dator klarar Minecraft's fyrkantiga grafik.
Fast beror ju även på vad man gjorde på minecraft servern som gjorde så datorn pajjjjjade :S
Min CPU + RAM klarar minecraft.. Men inte mitt grafikkort ! haha! xD
vaaa, jag kan köra minecraft på min dator med far render distance + och fina mods och texture packs, kunde till och med köra det på in förra(utan alla extra saker) helt smooth.
↗ till inläggetFast beror ju även på vad man gjorde på minecraft servern som gjorde så datorn pajjjjjade :S
Min CPU + RAM klarar minecraft.. Men inte mitt grafikkort ! haha! xD
Modade ut en hel värld i TNT och körde 7 online på den. Alla hade gamemode en sen vart det inte roligt längre.
Ram used by server: 4GB
CPU used by server: 100%
Jahaja, va trevligt med lite reklam, antar jag :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in