the sex pistols eller the clash?
Gissa Låttexten
Haha nej.
blur, parklife
↗ till inläggetJapp. :)blur, parklife
Är det en riktig poncho
jag menar är det en mexikansk poncho
eller är det en seriös poncho
Hmmm det menar du inte
med reservation för litet översättningsfel
Frank Zappa - Camarillo Brillo
Fast han har använt det i minst två olika låtar, minns inte vilken, så jag kan ha fel.
jo stämmer, just här syftade jag på camarillo dock :]
Wimbledonfans blöder
Batonger och sköldar
Du vet att jag värnar om dig min älskade
↗ till inläggetKan det vara låten Time For Heroes?Wimbledonfans blöder
Batonger och sköldar
Du vet att jag värnar om dig min älskade
Ja.
↗ till inläggetGött då fortsätter jag B)Ja.
ibland sent på nätterna ligger jag vaken och ser henne sova. Hon är förlorad bort i drömmar så jag släckte ut ljuset och låg där i mörkret. Och tankarna krossade mina minnen Om jag aldrig vaknar Upp på morgonen. Kommer hon nånsin fatta Vad jag känner för henne i Mitt hjärta?
Ledtråd Killen som gjort låten är från irland och är alltså en irlänsk popsångare han har gjort många underbara låtar som tex When you say nothing at all Life is a rollercoaster Mfl. Men frågan är vad heter låten som jag skrevp på svenska ovan låten har han själv också gjort.
Kan den låten ronan keating if tomarrow never comes.
Då fortsätter jag
Landsvägar ta mig hem Till den plats jag tillhör Västra Virginia bergs mamma Ta mig hem , landsvägar
Oh Country Roads, take me home. To the place, where I belong!
Take me home, Country Roads - John Devers
Precis din tur
↗ till inläggetSom en fallande stjärna. Som flyger tvärs igenom rummet. Så fort, så långt borta. Du försvann förtidigt
kan det vara Gone too soon med simple plans?
Ja det stämmer :)
↗ till inläggetJa det stämmer :)
Nice min tur då
Det finns ingenstans att springa Jag har ingen plats att gå ge upp mitt hjärta , kropp och själ Hur kan det vara Du ber mig Att känna de saker du aldrig visar ?