Har haft problem med min dator o den kraschar o startar om sig varje gång jag börjar använda nått program o så kommer ett fel meddelande nått med memory behöver hjälp tack i för väg
Datorn Startas Om Hela Tiden
skulle hjälpa lite om du kan ge oss dina specs
Du behöver nog ange en bit mer information.
Låter det som du syftar på felmeddelandet om pagefile.
Vad exakt gnäller den om?
kan vara att ditt ram-minne tar slut.
Tryck på windows knappet, högerklicka på "dator" och välj egenskaper, och ta en screenshot med vad du ser i det fönstret och ladda upp här.
↗ till inläggetkan vara att ditt ram-minne tar slut.
Tryck på windows knappet, högerklicka på "dator" och välj egenskaper, och ta en screenshot med vad du ser i det fönstret och ladda upp här.
Om ramen "tar slut" så används pagefile.sys istället som är på hårddisken, därefter blir datorn jävligt seg tills du startar om den.
Kolla windows update..
↗ till inläggetOm ramen "tar slut" så används pagefile.sys istället som är på hårddisken, därefter blir datorn jävligt seg tills du startar om den.
är medveten om det, men det är det enda jag kan anta, då han säger att hans meddelande nämner "memory" och jag kan inte komma på något annat som kan nämna det. Samt att när min dator stängdes ner, uppgraderade jag från 8 gb ram till 16, och då var problemet löst.
Låter helt klart som om du har för lite RAM. Bara att ladda ner mer.
löste memorin fick ladda ner drivrutinen men den startas om utan att ge nått fel medelande
kan de bero på att jag kör windows 8.1
Funkar t.ex w10?
Har du provat att stänga av och sätta på datorn igen?
jag har testat återställa datorn samma problem kvarstår o varje gång jag ska instalera w 10 startas den om
bara att formatera om har jag hört på fräääääääääääääääägbite
har gjort de de hjälper inte
gör det igen
köp nya ram
Kan det vara fläkten? Haha ingen expert direkt men
↗ till inläggetKan det vara fläkten? Haha ingen expert direkt men
nä det är nog grafick kortet
↗ till inläggetköp nya ram
Kan personligen tipsa om kromad ram, blir riktigt snyggt alltså.