Hej undrar om nån kört mafia ett o två o ge mig lite info för e sugen på att skaffa mafia 3
Mafia 3
↗ till inläggetHej undrar om nån kört mafia ett o två o ge mig lite info för e sugen på att skaffa mafia 3
Vad för info vill du ha?
riktigt bra spel!
Bra spe!!!
bäst
Jag har bara spelat Mafia 2, men vad jag vet så är storyn i Mafia 3 inte ansluten till 1:an eller 2:an. 2:an var inte heller ansluten till 1:an.
Dock så har jag hört att huvudkaraktären från 2:an (Vito) ska vara med i 3:an, så det kommer förmodligen vara några referenser till 2:an men förutom det så är det nog okej.
Men det kan vara värt att spela de två tidigare spelen om du vill se hur spelen känns och har utvecklats, dom är också väldigt bra spel. Om 3:an har hälften så bra atmosfär som 2:an så kommer det bli ett bra spel.
okej ska göra de tackar
nån som vet realese datum
Jag själv älskade maffia 2. Men alltså maffia tre var en riktigt stor besvikelse måste jag säga.
när kommer nästa GTA btw?
Inte säker, men tyckte den senaste var rätt bra :)
Tycker att dom misslyckades med spelet. Tvåan är mycket bättre.
Håller helt med.. :) Vad finns för liknande spel?
Gangsta mafia 4
Mafia 3 suger. 2 an helt bäst. Provade 3 men ingenting hänger med. Bara ett hafsspel gjort för att det förra gick bra
tycker dom borde göra om gta vice city med ny grafik i alla fall, random :P
Mafia 2 är riktigt dåligt skulle kunna göra en hel lista på saker som inte är bra men jag tar den korta versionen spelet ska vara öppen värld absolut men staden är liten och det finns ingenting att göra förutom storyn i spelet du kan köpa lite kläder vapen hitta lite gömda saker och ta en bärs i ditt hus men det är allt spelet i princip tvingar dig att fortsätta storyn du kan inte bestämma själv och det finns inga sido uppdrag visst jag förväntar mig inte gta men snälla nån ska ni göra ett open world se till att göra det bra.