Jag tror inte att man fär så värst mycket för det heller. Spelen är ju inte heller så populära.inte lika mycket...kanske TWINE men inte Golden eye
Kan Man Byta Spelen?
för ca. 4 år sen kostade twine 569:-
Jovisst, men det var ju ett bra tag sedan. Nu är det andra tider.för ca. 4 år sen kostade twine 569:-
mm..men det kostade lika mycket som MM så de 2 borde vara lika värda nu me...som om man säljer båda två får man kanske till ett eller 2 spel...
Nån som har Paper Mario? Är det roligt?
Kan man byta ett Sega Mega Drive2 mot Nintendo 64?Ett Sega Mega drive 2 med tre spel och två hand kontroller och sladdar och själva Sega mega drivet.
Vet inte riktigt...Kanske finns nån bra hemsida som man kan kolla om man kan byta sånt mot andra saker?
Jag tror nog att det inte går för mit SegaMegaDrive 2 är ju jätte dåligt bara 16 bit och är jätte gammalt!!!
okej.......Men jag vet inte :S
asså spelen måste bli lika värda.Hejsan jag undrar om man kan byta 2 av sina gamla spel mot 1 annat spel? exempel: Zelda
jag vet inte..men det går nog..jag försöker att få tag i ett Sega mega drive, men et N64 får man nog inte...Jag tror nog att det inte går för mit SegaMegaDrive 2 är ju jätte dåligt bara 16 bit och är jätte gammalt!!!
Man kan ju få vissa N64 för 399 kronor. Hur mycket skulle man i sånna fall fått för ett SegaMegaDrive?(0014 @ 13/06-2004 00:03:00)Jag tror nog att det inte går för mit SegaMegaDrive 2 är ju jätte dåligt bara 16 bit och är jätte gammalt!!!
jag vet inte..men det går nog..jag försöker att få tag i ett Sega mega drive, men et N64 får man nog inte...
sega mega drive är väl mer än klassiker, även om N64 är bättre...men inte ska vi prata om Sega mega drive nu utan N64...
Jo, det har du rätt i. Men jag undrar bara skillnaden på priset...sega mega drive är väl mer än klassiker, även om N64 är bättre...men inte ska vi prata om Sega mega drive nu utan N64...
men waluigi och daisy e ju inge bra... 1an och 2an e bäst, dem borde inte gjort mer MP spel sen!(0014 @ 26/05-2004 21:51:27)det borde faktiskt vara tvärtom 3,2,1...
jag håller faktiskt med dig om att MP3 suger...MP2 och MP1 tycker jag är lika bra...men man kan väl vara 8 st på MP3?