Hejsan jag undrar om man kan byta 2 av sina gamla spel mot 1 annat spel? exempel: Zelda
Kan Man Byta Spelen?
hmm...har du typ Mario party 3 och 2 går det kanske att byta till sig ett zelda spel från en butik...men då måste allt vara komplett
du kan ju ta 2 spel och sälja dem och med pengarna från båda kanske du har råd att köpa zelda!!
man får väldigt mycket av zelda och Mario party spelen
har ett marioparty spel....men det är inte komplett :(
nja...man får ändå mycket...har ett marioparty spel....men det är inte komplett :(
Jo jag märkte det......var inne på spelbutiken.se och kollade vad man kunde få....fick nått med typ 120 kr :)
hos dom får man för:
OOT - 100:-
MM - 200:-
Mario party 1 - 150
mario party 2 - 200
mario party 3 - 225:-
okej...Nemmen jag ska inte köpa något har jag bestämt mig! :)
va mario party 3, det tycker jag e jätte dåligt!, 1an e bäst man borde få mest för den!!hos dom får man för:
Mario party 1 - 150
mario party 2 - 200
Man man tar det efter nummret 1, 2, 3,...(Xade @ 26/05-2004 17:35:47)hos dom får man för:
Mario party 1 - 150
mario party 2 - 200
va mario party 3, det tycker jag e jätte dåligt!, 1an e bäst man borde få mest för den!!
det borde faktiskt vara tvärtom 3,2,1...
Konstigt om du tycker det. :huh:det borde faktiskt vara tvärtom 3,2,1...
vadårå, mp1 e ju klassiskt.. och 3an har sämst grafik
jag håller faktiskt med dig om att MP3 suger...MP2 och MP1 tycker jag är lika bra...men man kan väl vara 8 st på MP3?det borde faktiskt vara tvärtom 3,2,1...
Det här hör ju inte alls till ämnet! :angry:
vadå inte till ämnet? klart det gör...Det här hör ju inte alls till ämnet! :angry:
nej mp3 hör inte till ett ZELDA ämne!
Eller hur? :Pnej mp3 hör inte till ett ZELDA ämne!
om du byter in Mario Party 3 (MP3) och Mario Party 2 (MP2) så kan du skaffa ett zelda...det är det jag menatnej mp3 hör inte till ett ZELDA ämne!