ja klara de på legendary på två dagar :P
Fins Det Fusk Till Halo?
du skjuter honom och sen kommer det in odöliga marines och skjuter ner en.en annan sak är på bana 5 ägga på x så hoppar han in i skäppet igen och du åker iväg i det.och det finns ett sätt att bli odödlig alat du behöver göra är att ta två spelare och sen kör du bara med en av dem hela tiden :P
Det där att man sitter kvar i skeppet visste jag redan.... Men det andra knepet visste jag inte.... Men om man kör en player så är det ju inte så kul och köra med halva teven.... Men annars var det ett bra sätt om man aldrig vill dö!.....
Oj... Har ni ens hört talats om Warthog Jumping? :huh:
Bäbismonster? Grunts heter det.
Edit: Marju, det som ska hända är att en dörr låser upp sig när soldaterna kommer. Om du går in i den hittar du ett påskägg.
Wetter då satt du väl framför Xboxet i stort sett hela tiden!????
Bibbsky, det är klart om du inte menar undantagen, gå på toa eller äta. :zzz:
Det finns ett som jag vet. Man ska döda fem potatisar(de små) och fem sniglar. så får man AK-47 och Glock 17. Vet inte om det funkar. :huh:
Tack för fusket Wetter jag ska pröva det :D
PS Nirvana rulezz.
Kolla fusken på den här sidan... Dom verkar OK..
tryck här http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2858 så kan du kommer du till många o jättebra Halo fusk..
Fem sniglar?...Det finns ett som jag vet. Man ska döda fem potatisar(de små) och fem sniglar. så får man AK-47 och Glock 17. Vet inte om det funkar. :huh:
ja, jag undrade oxå 5 sniglar..
Nirvana freak: varsegod, funkar det??? B)
En annan sak, vad menar du med fem "sniglar"??? :blink:
DET FINNS INTE fem potatisar och fem sniglar på halo!!
Han kanske menar dom minsta mosterna när han säger "Fem sniglar :)