Hur gör man när man har kommit till den lilla byn i Indien ? Ingenting går ju... :angry:
Rosa Pantern-resa På Egen Risk
höh finns råsa pantern spel visste inte det var hitade dudet?
hmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D
Något i den stilen ja, va länge sedan jag spelade det.
Ja och sen hur kommer man ut från nästa By ?
eeeh...har du vart på marknaden? man ska ju prata med alla där ogrejer..var rätt längesen ja spela de..
Det fins steg för steg instruktioner i hjälpen till spelet...
Innan man kan göra något i byn så måste man klicka på trädet två gånger.
↗ till inläggethmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D
hej vet du hur man gör vid stonehenge, väldigt tacksam för hjälp :) :cool:
hmmm.......viste inte ens om att det fanns råsa pantern spel undrar vart man hittar dom :bah: :meddum:
Hej alla glada! :D om du behöver hjälp med rosa pantern..som jag klarat ut några gåger :medieval: gå in på hjälp högst upp när du spelar...där finns det nått som heter nått i stilen med fusk,tips, tricks eller nått sånt...där får man rimmande tips:P
Tack ramjam jag behövde meed
alla svar finns ju i spelet!