kommer halo2 också till data om det kommer så kanske jag ska köpa det :)
Halo2
om du inte visste d så finns d redan en sån här tråd.
ok men jag brukar inte vara så mycket på PC :(om du inte visste d så finns d redan en sån här tråd.
Ja tror att det kommer på PC.
I så fall ska ja köpa det. :)
halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år!
fel!!! det kommer ut i novemberhalo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år!
man jag ska iaf köpa det :blink: (nyvaken)
Fel!! Det kommer ut 11 september...(Philip_idlund @ 22/07-2004 00:46:41)halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år!
fel!!! det kommer ut i november
Längtar stort tills Halo kommer ut på PC ^_^
Grafiken äger, iaf till Xbox.
hao finns ju ute på pc, men inte halo 2
Nej, men det kommer förmodligen komma ut i PC, iaf vad Bungie Software skriver....
Undra om det blir bra :)
Tror det kommer bli mycket bra ;P Man kan hålla i två vapen samtidigt, dom har lagt in nya vapen mm. Det bästa av allt är att dom har kvar alla gamla maps i Multiplayer, och så har dom gjort några nya förmodrar jag ^__^
Fel det kommer ut i november. Kolla på bungies hemsida. :P(Ninja__Scroll @ 22/07-2004 14:15:11)(Philip_idlund @ 22/07-2004 00:46:41)halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år!
fel!!! det kommer ut i november
Fel!! Det kommer ut 11 september...
Längtar stort tills Halo kommer ut på PC ^_^
Grafiken äger, iaf till Xbox.