💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

28 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Varsågod ;)

8 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

tja har fasnat på agrabah jag undrar hur man kommer till jafar närm han har jasmine o anden där jafar önskar sig att anden visar keyholet!

och va gör man i dt här tigermunnen kommer inte ihåg va dt hette men jag kommer inte fram till den här klippan man ska till när man nudddar dt här ääget apan har så ska man nudda den så öppnas en liten klippa men jag vet inte hur jag ska komma fram? nån som vet?

Nivå 0 · Nykomling

Hoppa bara ner i det stora hålet,så kommer du till jafar som ande.Sen ska du slå på papegojan me lampan inte på anden själv :)

Nivå 3 · Lärling

hejsan jag undrar hur man slår ice titan,och hur man öppnar kistan i first district.å var hittar man alla postcards???

Hur man besegrar Ice Titan kan jag inte svara på men det står på www.gamefaqs.com

Vilken kista i Firtst District menar du? :S Menar du den som är nära dom brinnande ljusen? Dom ska du isåfall ta blizzard på så alla släcks.

alla postcards finns lite här och där i Third/First och Second District, och i affärer och så ;) Står nog också var man hittar dom på www.gamefaqs.com

20 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

vart hittar man shiny cristal som man behöver för att blanda i mogs?

Nivå 3 · Lärling

ifall du hitttar alla evidence (bevisen) så får du blizzard INNAN du möter bossen i den världen, i vanligtfall får man den efter.....

24 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tack,men vad är thunderarts.Alltså vad ska man ha den till?å var kan jag hitta Gale?

27 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling

tja hur hittar man alice när man är i wonderland hon bara försvan sen säger korten att jag måste hitta henne men hon finns inte nån stans ju och en sak till hur väcker man den där dörren den bara sover zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

13 May 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

tja hur hittar man alice när man är i wonderland hon bara försvan sen säger korten att jag måste hitta henne men hon finns inte nån stans ju och en sak till hur väcker man den där dörren den bara sover zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

har för mig att du sak gå tillbaka tilll bizzare roomo sen tala med katten på bordet då kommer trick master fram.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in