💬
Logga in
Fuska.se

Fel! Avatar!

30 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag kan inte ladda upp min avatar! Den ligger på en adress och när jag tycker på "Skicka" så får jag upp ett felmeddelande! Jag vill inte bara ha ett X!

Nivå 0 · Nykomling

Samma här......Helt sjukt

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Ja, visst är mitt X under!

Nivå 4 · Lärling

*rensat* Börja inte prata om andra saker...

Nivå 6 · Fuskare
Jag kan inte ladda upp min avatar! Den ligger på en adress och när jag tycker på "Skicka" så får jag upp ett felmeddelande! Jag vill inte bara ha ett X

är du säker på att det är rätt filtyp? om du har gjort den i photoshop kanske du har råkat spara den som photoshop fil...

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Gör så att du laddar ner den på datorn och laddar upp den via bläddra funktionen. Sidan du försöker ta den i från kanske har spärrat funktionen..

Nivå 0 · Nykomling

Öj..fett mkt poäng du har men iaf......det funkar inte...det står: Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message

DEBUG MODE

Line : 391

File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/profilcp/functions_profile.php

27 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

för mig händer det ibland att avatar filstorleken är för stor. men om du sparat den i photoshop så ska du klicka på spara kopia så kommer du att kunna välja vilket filformat den ska vara tex JPG

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Jag hade avataren som jag vill ha (vi kallar den X) och sen bytte jag till en annan avatar (Kallas nu Y).

Sen ville jag ha avatar X igen, som ligger på internet. Men nu kommer jag inte åt den! :(

Jag hade avataren som jag vill ha (vi kallar den X) och sen bytte jag till en annan avatar (Kallas nu Y).

Sen ville jag ha avatar X igen, som ligger på internet. Men nu kommer jag inte åt den! :(

Den kanke är för stor!
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Men det är samma som jag kunde ah innan! :evil:

Testade nyss och det fungerade.. Gör så att ni tar bort den gamla först så de står uppdaterad. Gå sedan in igen och lägg in nya om det krånglar..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

Det funkar inte fast jag gjorde som du sa admin! :(

Här är bilden, nu har jag iaf inget X!

http://www.aspenth.com/upload/jonash_Avatar.gif

http://www.aspenth.com/upload/jonash_Avatar.gif

Finns massa avatars i galleriet nu..

28 Nov 2003
Nivå 5 · Fuskare

Nu funkar det inte heller för mig! Jag ska ha den här avataren men den kommer inte fram, Det står bara att den måste vara under 12 KB! Vad ska jag göra? Kan du ta tillbaka avataren till mig Admin?

http://www.aspenth.com/upload/DDG_Avatar.gif

29 Nov 2003

Men du har ju avataren och föresten om det står att den ska vara mindre en 12kb så ska du minska den!!

Nivå 5 · Fuskare
Men du har ju avataren och föresten om det står att den ska vara mindre en 12kb så ska du minska den!!

Jo men nu har den visst kommit tillbaka och den var faktiskt under 12 KB innan den försvann

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #18

Ja, det är bra att dem är tillbaka! :)

Nivå 4 · Lärling

Om man vill minska KB:n kan man spara bilden i Paint, Då minskas kb..

Nivå 2 · Novis

Jag får det alltid att funka föt mig. Men jag sparar den alltid på hårddisken. Det brukar inte funka med uppladdning från Internet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in