ja, hade tänkt och köpa det av dig. (för det är mkt billigare)
bara det funkar så.
ja, hade tänkt och köpa det av dig. (för det är mkt billigare)
bara det funkar så.
Det är billigt 150 kr!
man kan nog köpa det på TV-Spelsbörsen mitt emot Åhlens city. där kostar det 100 begangnat men det e inte säkert att det finns.
Jaja men det är inte bra om man ba ska köpa de i en affär begangnat för man vet ju aldrig vem som har haft det men mitt är helt parfekt!
men man tröttnar rett snapt på det... eller det gorde i alla fall jag för det finns inte så många uppdrag där :unsure:
det är sånt man får leva med.men man tröttnar rett snapt på det... eller det gorde i alla fall jag för det finns inte så många uppdrag där :unsure:
isånnaall kör man skirmish game ;)
ja mot 7 på brutal det är en utmaning :lol:
hehehe. bygg bara några yuri prime och ta över alla deras gubbar och byggnader så är det lungt. eller gå med en spion och ta deras teknologier :P
Jag tycker det e ganska kul för dom flesta banorna tar långt tid att klara.men man tröttnar rett snapt på det... eller det gorde i alla fall jag för det finns inte så många uppdrag där :unsure:
Dessutom e de as kul att köra med yuris superweapons.
Jag har grejat 7Brutal B) B) B) *STOLT*
det är ju omöjligt var alla lag mot bara dig :oJag har grejat 7Brutal B) B) B) *STOLT*
Finns ej där.. har varit och kollat eftersom att jag letar efter det med...man kan nog köpa det på TV-Spelsbörsen mitt emot Åhlens city. där kostar det 100 begangnat men det e inte säkert att det finns.
jopp och jag vann snabbt också...
ljughets faktor: 10/10jopp och jag vann snabbt också...
JA LOL(No Fear @ 11/08-2004 20:29:51)jopp och jag vann snabbt också...
ljughets faktor: 10/10
Jag köpte det på expert
vilken expert.Jag köpte det på expert
Asså jag letade som en galning ia alla afärer utan att hitta det, sen helt plötsligt så hittar alla det :(
webbhallen kan du köpa det på
jag vet.
tror ni jag ljuger.....jag tror ni är avendsjuk på mig :P + min broder har också grejat det....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in