hoppa från övervåningen! + jag har fått 59 på min nya ganon slakt nU!
A Link to The Past
Hur spränger man hålet i pyramiden ovanför trappan?????
längst upp eller till fetto-fen???
varrå fetto fe?? Det är vid pyramiden på den ena ska man hoppa ner och spränga men den andra går itte med en vanlig bomb. En fråga till: Vad ska man änvända saken man har för att komma i Swamp of evil templet?? (det är en bild med en blixt) är det något man ska ha så skriv var man får det!!
Nu förstör du en jättebra tråd också! Du borde bli varnad med 3 Varningar!! :(
tack så myckehoppa från övervåningen! + jag har fått 59 på min nya ganon slakt nU!
När man har klarat dom 3 första slotten och tagit mästersvärdet så ska man tillbaks till det stora slottet, så är det nån bögig trollkarl där som bögar sig med zelda.. så försvinner dom, så händer det inget mer.. vad ska man göra då egentligen?
jonash, jo, jag kom på det. men tack ändå..
men nu fattar jag inte hur man ska komma in i första slottet i mörka världen.. jag hittar slottet och så, men det går ju inte att komma in.. :S
du kommer att gå genom ganska mkt det är krångligt att förklara vägen extakt men du kommer att gå i häcker lr nått annat skit sen kommer en apa som ska ha 10 gil för att följa med ta "yes" där sen kommer du fram till slottet där säger han att han behöver 100 gil för att öppna det men efter ljusa världen borde man ha minst 400 gil jag lyckades få tag på 999 gil
Hur faan kommer man åt maiden nr 2?? När jag kommer in i det där j*vla templet så kommer jag inte upp eller vidare...stegen är ju trasig där...hur ska man göra???
Hehehe... samma problem som skett några tusen spelare... :mrgreen:
Du måste ta dig tillbaka till Light World och där går du in i samma ruin - ja, den finns där! - ta dig genom väggen där fram (tror du ska bomba den) och dra i rätt spak. Den ena är en fälla. Den andra släpper på vattnet så det blir översvämning runt ruinen. Res tillbaka till Dark World. Nu är vattennivån höjd där och du kan simma till stegen. :wink:
SuS1321, okej.. men det känns som jag har gått runt överallt där men jag hittar ingen apa..
höhöhö, nu har iaf en zeldafantast ett problem mindre - rofl :mrgreen:
Tackar så mycket moosch vi hörez :|
Hur tar jag maiden nr.3 jag fastnar i rummet med ett hål i mitten där det springer en massa små skit råttor med masker runt i....golvet försvinner runt hålet sen..hur ska jag komma vidare???
jag har gått ner för en trappa och där nere e det fula maskar eller nåt som typ hoppar upp ner upp ner..
på vikket ställe är dom där fula maskarna ställe 1,2,3...... :?:
i en pyramid hur får man väck dom?
vilken pyramid menar du?? jag kan hjälpa bara jag vet vad jag ska hjälpa med
i mösrka världen blir slottet en pyramid i den