hej alla vem tror Half-life 2 kommer bli försenad jätte mycket som CZ därför den är redan försenad dem bestämde datum 30 oktober men nu 5 december jag tror den blir försenad ända till APRIL.
Vem Tror
va dåligt!!! :angry:
:( Jag tror det kommer ut när de lovat....
:lol: När man köper Counterstrike Condition Zero så följer det med en Half Life 2 CD med några trailers, jag har sett alla!
Så dom som beställt cz:cz får det senare än det är i affären? -.-
öööööhhh ja dom har sagt att det kanske ska komma ut första kvartalet 2005 jäkla valve dom bara ljuger och ljuger hela j*vla tiden
neeej dom ljuger inte .. dom vart hackade o källkoden stals !! <_<
jo men detta året
det är bara en dålig bortförklaring till att det var för mycket försenat!neeej dom ljuger inte .. dom vart hackade o källkoden stals !! <_<
men..dom kanske trodde allt va klart men så när dom testade andra grejer så kom dom på andra buggar som dom måste fixa..det är ju inte roligt om man spelar och så helt plötsligt åker man igenom golvet..
d blev ju hackat.. men d va inte bara därför som d blev försenat! dom trodde att dom skulle bli klara till d första datumet som dom lovade att d skulle komma ut på... men varför d har tagit så hääär låg tid vet jag inte! dom måste ju bli klara nån gång, eller hur? :huh:
Så himla dåligt, när hackaren stal spelet blev det ännu mer försenat!
De skulle ju göra om en del saker bara för det! :angry:
Tycker inte det är fel att det kommer senare...Tror dom fixar, bugar grafiken mm.hej alla vem tror Half-life 2 kommer bli försenad jätte mycket som CZ därför den är redan försenad dem bestämde datum 30 oktober men nu 5 december jag tror den blir försenad ända till APRIL.
Hur kan man hacka dom? Då borde man vara bäst på hack!
finns bra/duktiga hackers som nog kan göra så...+ Att man kan få hjälp av virus mm.
Hur typ gör dom?
NI borde vara glada att dom inte släpper spelet nu när det finns buggar
hellre ett spel som e försenat en ett spel som buggar sig ;)
det var precis det där jag tänkte säga men Garret han förre mig :/
asså i Valve är det mycket som hackas som personer gör hack i cs som fusk dem hackar på spelen CZ blev försenad i 6 månader och Half-life har dem redan visat trailer hur dem spelar.
ja hoppas att det inte blir försenat :)
Ursäkta för att jag frågade om hacking, såg att det togs bort.
Jag har ju cs:cz, där får man med 10st trailers, ascoola!