💬
Logga in
Fuska.se

Vem Tror

33 svar · startad

ja dem hinner inte med spelen när alla hackar därför visar dem trailer hela tiden .när jag köpte Half-life från canada så fick man trailer av CZ

Nivå 3 · Lärling

men dom har sagt att det inte kommer i år och va f*n dom har ju arbetat med det sen första half-life kom ut och låt mig se hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm alltså sex j*vla år har alla väntat på det nu kanske det blir sju j*vla år

men dom har sagt att det inte kommer i år och va f*n dom har ju arbetat med det sen första half-life kom ut och låt mig se hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm alltså sex j*vla år har alla väntat på det nu kanske det blir sju j*vla år

du dem planerade Half-life 2 2000
Nivå 5 · Fuskare

men vissa computer-experts säger ju att alla filmer är fejk...

Nivå 3 · Lärling

aha ok om dom är det kommer hela j*vla spelet vara sugaballe teknik

Nivå 5 · Fuskare

who knows?

29 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling Baron

Är det ingen som har spelat alphan da?

1 Sep 2004
(Boiuthh @ 24/08-2004 20:06:42)

neeej dom ljuger inte .. dom vart hackade o källkoden stals !!  <_<

det är bara en dålig bortförklaring till att det var för mycket försenat!

om inte källkoden stals, hur tror du att d olagliga hl2 beta kom??
Nivå 3 · Lärling

Oden, Jag har.

Vad skulle dom säga då? 2003... Det kommer första kvartalet 2005.

Dom drog ut spelet för att dom hade stulit källkoden så det inte blev fler bakhål.

Nivå 3 · Lärling

men omg

1 de har fåt fast hackarna för nångra månader sen

2 om det inte är färdigt hur i h*lvete kan de det då finnas filmer där man ser en spelare spela det

de lata j*vlarna sitter bara och dricker tea och äter munkar j*vla lata valve skitar

Nivå 3 · Lärling

unreal, Gissa varför det finns betor?

2 Sep 2004
Nivå 5 · Fuskare

men kan ni aldrig fatta?????

varför dom inte har släppt spelet är för att dom kanske måste ändra en hel del fel som dom har hittat.

för om dom släpper ett spel och det är fullt av fel så skulle ingen vilja köpa det spelet.

dom försöker att göra det så himla snyggt som möjligt för eran skull och som tack så sitter ni och gnäller på at det inta har släppts än.

det tar ett tag att göra ett så snygt spel som half life 2 och visst har det tagit ett tag ni blir säkert inte utan för det.

Nivå 3 · Lärling Baron

En annan möjlighet är att Doom III kom ut först. För att inte få så mycket konkurens släpps spelet senare.

3 Sep 2004
Nivå 5 · Fuskare

jag tror knappast att Vale fruktar att doom III skulle sälja bättre än HL 2

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in