💬
Logga in
Fuska.se

Pkmn

57 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att han/hon ha rätt bra pkm!Varför ska man ha värsta legendariska pkm?Som Kyogre, Groudon och dom?D kanske e inte e i lvl 100 och d räcker me lvl 70 och nåt sånt!!Så tycker jag inte att andra ska mobbas så mycke!Alla pkm e faktiskt bra om man bara tränar dom!

Senast ändrad:

28 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

ursäkta för de dubbla inlägget men vart hittar man fight pokemon??

Du kan ju ta Meditate, så är det en Phsychic pokemon samtidigt. Den finns faktiskt i Victory road, på det mörka området. Utvecklingen finns oxå där, den Heter Medicham.
Nivå 2 · Novis

hmm... jag hade ju blaziken så jag hade ju en Fighting7Fire i en... men jag tycker det låter bra med Machamp för han ju lite respect osså!! :P hmm... annars kan du ju ta Medicham (som "giga bosse" sa)... vad finns det mer för några...??! ... jaja jag tycker iaf att du ska ta Machop-Machoke-(förhoppninsvis Machamp om du har en kompis me R/S) ;) ... :kung:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24

tack men jag skulle komma längre om jag hade PENGAR så jag skulle kunna köpa en massa full heal,revive och fullrestore eller maxpotion eftersom varje gång jag vinner över andra eller första tränarna så får jag lite pengar jag får inte allt de ger mig när jag förlorar så jag måste köra en massa omgångar för att ha råd med dom...jag har sålt prylar oxå......

Nivå 4 · Lärling

okeey?

Nivå 0 · Nykomling

hur kommer man till sky pilar ochjag har klarat pokemonligan

Nivå 0 · Nykomling

fånga en ice-typ

jag har en walrein som jag fångade i level 30

som en speal.

den kan klara nästan hela ligan själv

den har väldigt bra attacker.

sheer cold on hit ko attack

blizzard

aurabeam

surf

den är nu i level 63

29 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #28

oki! ;)

Nivå 4 · Lärling

Jag använder bara Latias för att klara ligan...

Nivå 2 · Novis

hmm... jag brukar bara använda blaziken... men det är roligare att använda många olika... köp inte maxpotion, köp hyperpotion istället!!! och revive... det är det ända du behöver... ;) (+ några superpotion)

Nivå 4 · Lärling

Köper aldrig några...Använder dom inte men ibland!D jag ha i bag brukar jag använda...

E d första gången du försöker klara ligan?((Till thepokemon))

30 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #32

japp just nu ser de ut så här:

Manectric lv.49

Plusle lv.55

Grovyle lv.55

Torkoal lv.56

Swellow lv.80

Crawdaunt lv.43(håller på träna honom)

men ska jag ha min absol på lv.46 eller ska jag träna crawdaunt??

och jag kom till sista..jag vann över skarmory..men sen kom aggron fram och då misslyckades jag..

31 Aug 2004

Om du vill slå aggron (ett bra tips) ground eld o gräs attacker brukar ta rätt så mycket på honom. Ps spara efter varje tränare i ligan så du bara kan starta om ifall det inte skulle bli som du hade tänkt dig eller nåt annat sånt. Lycka till! hoppas du nu e redo för :medieval:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #34

tack ;)

1 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

hmm... a du inte bara ta en eld attack??! ;)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #36

menar du att jag ska använda min torkoal eller?

overheat eller flamethrower isåfall? :zzz:

Nivå 4 · Lärling

Earthattacker är bäst på honom. Och Fighting. Gör 4x skadan :medieval:

2 Sep 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #38

jag har klarat ligan nuuuuuuu :D

3 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

hmm... vad tog du på honom??! :gitarr: GRATTIS!!! :gitarr: :D du e nu kvalificerad pkmn tränare!! (enligt mig) :student:

Nivå 4 · Lärling

Grattis!Nu kan du fånga ännu fler pkm!Kanske en Latias/Latios?Gaah..!Guud va jag tänker på Latias och Latios hela tiden!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in