Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll:
StarWars: KotOR. Hjälp!
Ja kan inte heller få fram den... :( Nån som vet hur man gör??
Tack för hjälpen...
Jag kan inte heller!
f*n vad onödigt av alla att skriva jag vet inte heller :lol:
Inte för att jag vet säkert (har inte ens Kotor, men jag funderar på att köpa det, det verkar kul, jag har läst många trådar för att få någon uppfattning om det är bra osv.)
Men iallafall jag har hört att det ska gå om man trycker på shitf + § eller shift + ~
Detta står inte med på fusk sidorna va? Om det gör det så kan nån ta bort mitt inlägg :l
Ja men orka fuska då da.. :D nåja, leta runt lite på internet vet ja!
(inte för att du är dålig på det Affe)
det verkar ju som det eftersom han inte hittar? :P
heal
setcomputeruse (number)
setdemolitions (number)
setstealth (number)
setawareness (number)
setpersuade (number)
setrepair (number)
setsecurity (number)
setstrength (number)
setdexterity (number)
setconstitution (number)
setintelligence (number)
setwisdom (number)
setcharisma (number)
addexp (number)
turbo
invulnerability
restartminigame
bright
addlightside (number)
adddarkside (number)
revealmap
givecredits (number)
giveitem (item name)
givemed
giverepair
givecomspikes
givesitharmor (number)
warp
infiniteuses
whereami
addlevel (number)
dancedancemalak
detta är kanske rätt? eller? :P
Jag har löst problemet... Tryck på höger [shift] samtidigt som du tycker på knappen med [?+\] (den sitter bredvid 0 och är ovanför P och Å på ditt tangentbord)Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll:
Alltså [sHIFT] och +.
(problemet uppstår därför vi har sveska keyboards och spelet är gjort för engelska... Alternativt kan man välja att använda engelskt skrivbords schema i Win XP... det borde oxå lösa problemet :)
Hmm var lite för snabb... korrektion... höger [sHIFT]+[`]+[+](chrizz @ 29/08-2004 22:13:56)Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll:
Jag har löst problemet... Tryck på höger [shift] samtidigt som du tycker på knappen med [?+\] (den sitter bredvid 0 och är ovanför P och Å på ditt tangentbord)
Alltså [sHIFT] och +.
(problemet uppstår därför vi har sveska keyboards och spelet är gjort för engelska... Alternativt kan man välja att använda engelskt skrivbords schema i Win XP... det borde oxå lösa problemet :)
Alltså håll inne shift och tryck sedan på ` (sitter till vänster om backspace) sedan tryck på + (sitter bredvid nollan). SHIFT ska vara nedtryckt hela tiden... men de andra ska tryckas på i turårdning...
precis..då SKA det funka..om inte så ge helt enkelt f*n i att fuska!!!!
Det är roligare om man INTE fuskar..
tack!!! hoppas att det funkar nu! ;)
Jag kan inte få upp konsollen, har någon lyckats?
Ja kan det. (Och har kunnat det länge.) Man ska klicka på vänster shift, inte hålla inne! Utan klicka på den precis innan man klickar på ´ (Knappen brevid backslash.) Då får du fram konsollen. OBS! Man ser inte vad man skriver, utan testa först om ni kan gå genom att klicka på någon av A W S D. Kan ni fortfarande gå så gör om från början. Om ni inte kan gå är konsollen framme. Då måste ni sudda ut det ni har skrivit. Det ni har skrivit är när ni testade gå innan med någon av A W S D knapparna. (För då skrivs ju dom i konsolllen.)
Lycka till med fusket!
Det funkar ändå inte för mig