💬
Logga in
Fuska.se

Sky Pillar

28 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #21

snacka om tur!!

men....jag fångade RAYQUAZA TILL SLUT!!! jag förberedde mig med ultrabollar och superrepels och sparade framför Rayquaza så när jag LOSADE ELLEr men BOLLAR gick ut så va de bara att stänga av och sätta på den hela tiden!!

men vart ska jag nu efter jag kommit till rayquaza och fångat honom?

Nivå 1 · Novis

va den Shiny?!?!? B) B) B)

post-6-1094241404_thumb.gif

6 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

hmm... har du fångat "Regi" bröderna??!

Nivå 4 · Lärling

snacka om tur!!

men....jag fångade RAYQUAZA TILL SLUT!!! jag förberedde mig med ultrabollar och superrepels och sparade framför Rayquaza så när jag LOSADE ELLEr men BOLLAR gick ut så va de bara att stänga av och sätta på den hela tiden!!

men vart ska jag nu efter jag kommit till rayquaza och fångat honom?

Ingenstans. "Fånga allihop". Jag höll på Länge med Ultrabollar men Lyckades inte, så jag Använde Masterball istället.
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #25

ne vart hittar man regi eller regirock???vad e de förnåt?e de meningen at man ska fånfa den eller se det??

Nivå 4 · Lärling

Fånga dem! De är Motsvarigheten till Zapdos, Moltres & Articuno. Fast de Är Steel, Rock & Ice.

Nivå 0 · Nykomling

ok

Nivå 4 · Lärling

Kul Avatar hörru...

Offtopic... Sorry!

Senast ändrad:

7 Sep 2004
Nivå 2 · Novis

hmm... de är väster om "staden där husen ligger på vatten" (har inte mitt Lexikon med mig :P ) där måste du åka rätt i strömmarna o då kommer du till djupt vatten dyk ner... då måste du ha dig (får du av fossil Maniac:s son som står utanför grottan i hans hus) sen måste du ha Relicant och Wailord med dig... Relicant först i *partyt och Wailord sist... ( skriften är blind/döv-språk... finns förklaring i "Guiden som följer med spelet ( den lilla boken )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in