mm hoppas pkmn C blir billigare jaja back to topic~
Animal Crossing
Det verkar ganska komplicerat men man lär sej nog grunderna och då blir det kul. Ska man få göra som i the sims och köpa och möblera ett hus själv? Jag har Tom Nook på trofe på SSBM och han är för gullig. Om det som i SSBM kallas future release så finns det nog en gubbe som heter mr.ressetti i AC som tjatar på en när man trycker på reset. Det tar nog ett tag att spara till så jag får väl lämna in några spel. Mina kompisar säger att jag inte ska köpa det för det är för barnsligt. Men det hindrar det inte från att vara kul eller?
välj själv vad du tycker är barnsligtt! nåja bock to topic~
spelet äger steoinhard
knappast barnsligt :angry:
Nej. Det är inget barnsligt med det faktiskt. Inte hälften så barnsligt som att skratta åt folk som blir skjutna i skjutspel.
ne precis
dt är omoget <_<
Japp. Vet någon hur mycket plats det tar på minneskortet?
vet du jr bowserJapp. Vet någon hur mycket plats det tar på minneskortet?
hoppas inte mer än 900 block :lol:
har inte mer plats än så kvar på kortet
Man får ett minneskort på köper!jag vill ha ac
*dreglar*
Jag vill också ha det...
Eller rättare sagt, jag måste ha det!
typiskt
vad ska jag med ett till mc till?
de tar 57 block(ganska mycket) <_<
Det är därför man får ett gratis minneskort till spelet.
Vad bra. Jag ska förhandsboka det på webhallen. Där kostar det bara 500 spänn. Inte lite men om man jämför med den där sajten som sålde det för 700 är det billigt.
buhuhu!Jag har inte tillräkligt med pengar...
med tanke på att jag harett 1019 b kort tror jag åtminstone att jagde tar 57 block(ganska mycket) <_<
inte får nåt problem
dessutom så har jag redan 2 mc
(fast jag kan ju alltid sälja ett) :D
Du har väl inte ett av gameminneskorten?de är sorligt dåliga! :cry:
Köpte* ANimal Crossing för några veckor sedan.Det äger alla spel som jag tidigare spelat!!!
*importerade
Lycko ost!Det måste vara jättekul!