Pokémon Grön skulle kommit samtidigt som Röd, Blå, Gul men det kom aldrig till Europa!!
Öh,va? pokemon green
pokemon green fanns i sverige för några årsen
Du ljuger det har aldrig funnits i sverige. Om det skulle finnas i sverige så skulle det vara piratkopior.Pokémon Grön släpptes aldrig i Europa. Eftersom dem gav ut först Guld och Silver och lite senare Pokémon Crystal.Så tyckte dem nog att det inte var någon idé att ge ut grön i europa.
sidenote: grön släpptes inte i USA heller....
Hmmm Jag har aldrig hört talas om Poakemon green. Finns det flera versioner som inte släppts i Sverige ännu?
Jag har också pokémon green.Min morsa har en kompis som åkte till japan och då köpte hon det till mej! = ) :D
min kompis sa att det är venusaur där framme på framsidan av spelet..?!
det är det här kommer en bild http://www.megspace.com/computers/ilikemyhouse/images/cover/pokegree.jpg
till GoldenMew: jag ser inte bilden
Den fungerade förut......
Man kan få Mew på pokemon green och red (bara japanska versionen av pokemon red förstås) :mrgreen:
grymt!
Orka spela Pokemon dahh
var kan man ladda ner pokemon green på emulator? vilken hemsida ifall det e på internet?
det är olagligt med Emulator
Min väns vän har en pkmn green fast det e japanskt version hehe
som jag sagt minst 10 ggr tidigare: EMULATORER ÄR LAGLIGA men ROMS ÄR OLAGLIGA!!!!det är olagligt med Emulator
yupp håller med
Lite svårt när man har grön bara man inte kan japanska eftersom grön finns bara på japanska och inte på engelska! Så jag undrar om ni kommit långt på ert grön!
Green verkar mkt bättre än röd/blå
tjaa det e ju samma sak som blå och röd så det verkar enkelt.
Det är den Japanska verisionen av pokemon Röd