:visslar: du är avundsjuk va du har säckert Bump King eller nåt <_<Kan ni sluta skryta nån gång.0013 och 0012 alltså. <_<
Beyblade
bli inte så sur. jag tycker bara det e onödigt. <_<
bara för att vi äger dig
Hmpf, inte slår ni min Dranzer! Och Ps. Kai är snygg!Beyblade e rätt bra!
Kai e så snygg!^^'
Lägg ner! Ni beter er som Tyson! Alltså som en 3 åring :Pbara för att vi äger dig
Tyson är äldst och Kai är yngst... Tänk på det!
;) j*vla töntar!
Hur i h*lvete kan ni hålla på med så töntiga och fjantiga saker som beyblades???? ärligt talat så håller 5 åringar på med sånt här!
VÄX UPP!
mmm man kan nästan tro det
presis.vadå väx upp vad tror du du håller på med då leker med leksakerna från Mcdonaldsbara för att vi äger dig
Jahopp.... Så kul för dig då... Den som leker Moget är omognast av alla... Tänk på det! :P;) j*vla töntar!
Hur i h*lvete kan ni hålla på med så töntiga och fjantiga saker som beyblades???? ärligt talat så håller 5 åringar på med sånt här!
VÄX UPP!
- Borttaget -
vi är faktis inga frukt så vi kan inte mogna.Kotten sluta spamma.
det är ju skjukt att holla på med Beyblade när man är 14 år jag e 12 och jag holler ite på med sont det är för 1 åringar
ettåringar vet inte ens hur man skalar en banan ba satt du vet :bah:
den som säger att andra är omogna vill oftast själ framstå som mogen
willeo vad håller du på med då? Dom får väll göra som dom vill. Nu får du ta vara ärlig med vad du håller på med.
troligtvis sitter han och lirar ut lr nåt annat som anses som så moget <_<
plus att det är 3 års åldersgräns på beyblade <_< .
Ni kanske äger alla på beyblade men de e för att de bara e ni som håller på me de själv tycker ja de inte e fel om ni vill hålla på me de själv skulle ja aldrig göra de
Ok, beyblade är inte min grej men det kan vara kul för det för vissa.
Heja vara sig själv! :)
hur "bip" kan do ha en radiostyrd 0012 och mangnitskt kraft fält 0013?
min beyblads underdel paja på en bänk