Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det.
Halo 2
joo visst har du inte half-life 2 och Prince of persia oxå.... <_<Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det.
sluta fjanta dig och säga att du har halo 2 varför säger d nått sånt när du vet att ingen j*vel kommer tro dig
Har inte din mamma sagt till dig att det är fult att ljuga :P <_< back to topicHar redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det.
*asg* Där va du allt rolig va..Har redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det.
Det kommer inte gå att ladda ner i förväg häller så .
Humm, jag har för mig att det ska finnas någon fyrhjuling, det finns iaf någon konstruktion på Bungie.com, är inte säker men hoppas.. Det vore kul att köra en sån !
Visst, och jag är bästis med Tomten. :DHar redan halo 2 det är bra med jag börjar trötna på det.
Vad coolt att köra fyrhjuling.
Var beskrivningen cool, Halo_Master???
(Mitt 200:e inlägg Jipee!!!)
ATV heter den fyrhjulingen. Det verkar bara som att man bara ska kunna åka en och en på den, och den verkar heller inte ha någon form av vapen. Ska säkert finnas på banan Burial Mounds, Troligen också på de flesta andra stora banor som Water Works till exempel
;) Hoppas att 3:an, 4:an, 5:an kommer...
Men det är högst otroligt om det gör det....
B) HALO ÄR BÄSTA XBOXSPELET SOM FINNS!!!!
ja halo e det bästa på xbox :D :D
Det kommer dröja innan trean kommer, Bungie tänker göra ett annat spel mellan Halo 2 och Halo 3.;) Hoppas att 3:an, 4:an, 5:an kommer...
Men det är högst otroligt om det gör det....
B) HALO ÄR BÄSTA XBOXSPELET SOM FINNS!!!!
Men ärligt talat hoppas jag att Halo 3 blir den avslutande delen: :)
sen kan de ju göra en som handlar om vad som hände före spelet, dvs ungefär samtidigt som boken Halo: the fall of reach
Finns det en bok också? :huh:
Coolt, har du den???
Och du Kassler, hur vet du så mycket om Halo 2???
Har visst ett [Demo] på halo 2 en av minna kommpisar låsars farsa han hade det då brände han det så jag kunde spela det på xbox.
Är det sant ?!
Jaaaa jag kan lovaa dig!!!! demo på halo 2 inte så bra demo men i alla fall bra.
Halo2 verkar vara skit kul, eller kommer vara skit kul. Jag har en kompis som har bokat det.
aaa det är skit kul lite andra alien vapen men man tröttnar på demot.
Det e typ bara nya vapen å dom gamla har dom gjort bättre.Man ska också kunna skjuta sönder sin omgivning å lite andra saker som jag inte orkar ta upp nu. Vill du veta mera gå in på www.bungie.comaaa det är skit kul lite andra alien vapen men man tröttnar på demot.
Min kompismammasföredettamans-Har visst ett [Demo] på halo 2 en av minna kommpisar låsars farsa han hade det då brände han det så jag kunde spela det på xbox.
fastersonsonshundkusin har också det... <_<
Ändrat, såg ett misstag jag gjorde. :D(Kassler @ 06/10-2004 22:33:53)Har visst ett [Demo] på halo 2 en av minna kommpisar låsars farsa han hade det då brände han det så jag kunde spela det på xbox.
Min kompismammasföredettamans-
fastersonsonshundkusin har också det... <_<
K3viin om jag säger så här jag tror int ett sk*t på att du har ett demo och om du skulle ha det så skulle det inte bli nån match att svara på dom här frågorna
1. Var in i h*lvete dinna kompisar låsars farsa tag i det
2. Vad är det för nya gubbar i Halo 2 och vad kan dom göra tex den där profeten som åker på en stol.
3. Vad ska man göra på det första uppdraget
4. Vad är det för nya "Alien" vapen.
Jag vet att vissa Halo 2 freaks :D kan svara på dom här frågorna iallafall vissa men nu frågar jag K3viin.