vet ni nån svensk sida där man kan beställa N64 spel bilgit :huh:
N64
Nej men du kan väll bara söka nått på google eller varför inte ladda ner n64 spel
Tradera.com
Kanske har webhallen.com
VA kan man det :blink:Nej men du kan väll bara söka nått på google eller varför inte ladda ner n64 spel
Det heter Emulatior och är olagligt(wolfheart @ 18/10-2004 09:00:45)Nej men du kan väll bara söka nått på google eller varför inte ladda ner n64 spel
VA kan män det
OKEJ :student:(Gold Pidgey @ 18/10-2004 11:17:43)(wolfheart @ 18/10-2004 09:00:45)Nej men du kan väll bara söka nått på google eller varför inte ladda ner n64 spel
VA kan män det
Det heter Emulatior och är olagligt
Men..... om emulatorer är olagliga varför har så många dem da?!
Emulatorer är egentligen inte olagliga. Men man får bara ladda ner spel man redan har på vanlig konsoll.
Man får bara ladda ner spel från kasseterna man äger inte från internet. Emulatorer är inte olagliga.
har många dem.. har aldrig hört talas om en sån...Men..... om emulatorer är olagliga varför har så många dem da?!
Varför är de olagliga?
Vet inte...
Back to topic
kanske för att man inte ska fuska till sig spel utan o betala för dem
precis, det är som att gå in i en butik o bara sno ett spel. men de flesta har emulatorer... konstigt att du inte hört talas om det, Xade...
Nintendo.se?
när jag tänker efter har jag hört talas om det förut... undrar om de används mycket ändå...?
prova WWW.spelbutiken.se dom kanske har N64 spel. :lol:
jag hade precis tänkt föreslå det, men du hn först ;)
lätt att dom har! bästa köpaspelsiten på svenska nånsin! :)
nej jag vet mycket bättre köp sidor... kan man köpa spel på CDon.com???