ja du bör ligga i!
Runescape
:(
hjälp jag fick strange box av nånting som susa fram och sa : here you got gama92. mer han jag inte läsa svara vad den gör eller om den bara förökar sig
svara rätt på frågan å få pengar
annars har du snart masser!
raderat
hur många har råkat ut för drunken dwarf`? :rolleyes: ni som undrar så är det en ful alf som ger en öl och jag tror han tar något också
Jag har, han bara ger en öl och några coins! Har ni råkat ut för den där killen sm kommer om man är i wizards tower? Han gav mig 1000 coins! :)hur många har råkat ut för drunken dwarf`? :rolleyes: ni som undrar så är det en ful alf som ger en öl och jag tror han tar något också
dwarfen ger kebab å öl och va mena du me han i wiss tower?
Jag körde lite Runescape nyss.. Det var ganska kul och så men sen kom det en idiot och dödade mig. Så jag undrar vad jag ska göra nu när jag inte har nåt annat än ett svärd?
han ger bara en kebab och en öl inga coins..
Jag hade både scythe och bunny ears på min gubbe deathlucky. han blev hackad :(
vart finns den där saken som man gör egna runes på? i wildderness eller?
vart kan man köpa hallowen masker på runescape
ps:jag har en lie jag kan selja den jag är vid falador jag heter DrDmanman
om man är member och går in på nåt member ställe som bara members kan gå in och sen inte är member åker man ut från stället då?
dom som inte är member kan inte gå där members kan gå
members kan visst gå där dom som inte är member kan gå jag behöver coins hur ska jag göra jag har bara 603 nu tror jag
var kan man få hatar?
man går till marknaden
vilken marknad
kan vem som helst ha scythe?Jag hade både scythe och bunny ears på min gubbe deathlucky. han blev hackad :(
Min gubbe heter Gold Dronzer combat lvl 28 adda mig på friendlistan
nån idiot vid namn victor passe (fuskar i måååååååånga spel, e en av min kompis brorsa) ville ha min yellow bead för en K :blink: