Jag bara sa det tare lungt jag menar inget illlllaaaaaaaaaaa :angry:(max99 @ 01/11-2004 12:30:53)(0012 @ 31/10-2004 18:22:51)japp jag klarade dit på 5-6 dar
Ja juste du fick ju den innan den kom till sverige <_<
lägg av nu för h*lvete din barnunge du har ju spelet nu så var nöjd istället för att klaga på mig!! :angry:
ps.jag e i 3:dje staden nu
Gta:san Andreas
aftonbladet har prov spelat gta :san andreas..
och san andreas fick 4/5 B)
kan någon skriva en lista på alla städerna och vilken man börjar på och slutar på??
och ifall någon pm:ar mig en ORGINAL karta och med helst symboler kan få poäng!!
visst visst... <_< <_<(0012 @ 01/11-2004 13:08:04)(max99 @ 01/11-2004 12:30:53)(0012 @ 31/10-2004 18:22:51)japp jag klarade dit på 5-6 dar
Ja juste du fick ju den innan den kom till sverige <_<
lägg av nu för h*lvete din barnunge du har ju spelet nu så var nöjd istället för att klaga på mig!! :angry:
ps.jag e i 3:dje staden nu
Jag bara sa det tare lungt jag menar inget illlllaaaaaaaaaaa :angry:
hah e denna smilisen: <_<
ser den glad ut??
det var ju f*n som om du blev sur
san andreas uppdrag e roligare en gta 3 upprag men jag vete *** om dom e bättre en vice city uppdrag vad tycker ni?! :ph34r:
gå in på http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php
för att se alla fordon :rolleyes:
kan någon skriva en lista på alla städerna och vilken man börjar på och slutar på??
och ifall någon pm:ar mig en ORGINAL karta och med helst symboler... kan den personen få 100 poäng !!
detta gäller fortfarande!
:visslar: väntar :visslar:
så alla har typ fått gta sa nu...? Hmm bra...va de kul tycker ni..hade de väntat upp sina förhoppningar eller sög gta sa..??
det kunne kanske ha lite bättre grafik.
OM MAN RÅKAT DÖDA CJ´S TJEJ, HUR FÅR MAN EN NY OCH NÄR
bra cool_boy........jag tror inte man får en <_<
bigfoot finns i gta:san andreas :lol: >>>bigfoot<<< :rolleyes: coolt eller hur :rolleyes:
jooo jag har också dödat henne haha..men jag har en annan i LV
får man börja med en tjej också, då slipper man ragga upp en med en bra bil!!! :P HA HA HA HA
Men hur går det till på två spelare är det två cj och hela världen eller hur går det till??? :cry:
Nu låser jag denna tråd.
Enorm tråd där det snackas om allt möjligt. Känn er välkommna att diskutera SA i forumet.