Sån där har jag sett för GTA vice citynu kan man köpa cd till san andreas med alla koder
läs mer på http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...09&CountryID=US
http://us.codejunkies.com/images/US_product_images/big/GTASanA_large.jpg
Gta:san Andreas
ja såklart
dt har funnits för många spel :bah:
Ska köpa action replay så fort jag klarat nästan hela spelet men jag behöver cash.men jag har koden så man kan få pengar men i AR kommer det överdrivet det tar aldrig slut den stiger till 99999999
uppdraget som man ska dansa på är svårt.och uppdraget man ska hoppa med bilen är också svårt
Den är ju lätt gör som pilarna visar när nån kommer på runda cirkelnuppdraget som man ska dansa på är svårt.och uppdraget man ska hoppa med bilen är också svårt
men dt står alltid ´miss´eller nåt.. :angry: :unsure: :((0012 @ 31/10-2004 11:22:07)uppdraget som man ska dansa på är svårt.och uppdraget man ska hoppa med bilen är också svårt
Den är ju lätt gör som pilarna visar när nån kommer på runda cirkeln
Hmm vart menar ni att ni trycker i pilarna eller spakarna.(Shark @ 31/10-2004 13:36:29)(0012 @ 31/10-2004 11:22:07)uppdraget som man ska dansa på är svårt.och uppdraget man ska hoppa med bilen är också svårt
men dt står alltid ´miss´eller nåt.. :angry: :unsure: :(
spakarna..(0012 @ 31/10-2004 11:47:11)(Shark @ 31/10-2004 13:36:29)(0012 @ 31/10-2004 11:22:07)uppdraget som man ska dansa på är svårt.och uppdraget man ska hoppa med bilen är också svårt
men dt står alltid ´miss´eller nåt.. :angry: :unsure: :(
Hmm vart menar ni att ni trycker i pilarna eller spakarna.
dt står ju dt.. :unsure:
EDIT:hur ska man göra att tjejerna på gatan ska sätta sig i ens bil?
Vet inte i vice city skulle man tuta till dem men när jag tutar i SA så säger dem nåt.
har någon här också kommit till san fierro??
jag har problem med ett uppdrag när man ska spränga ett kemikalie labb...
vill någon veta en hemlighet om ryder så pm:a mig
max99 har du klarat uppdrag så du har kommit till San Fierro ??
japp jag klarade dit på 5-6 dar
Ja juste du fick ju den innan den kom till sverige <_<japp jag klarade dit på 5-6 dar
börja inte nu igen <_<(0012 @ 31/10-2004 18:22:51)japp jag klarade dit på 5-6 dar
Ja juste du fick ju den innan den kom till sverige <_<
Ohhhh grymt jag kom just på att man kan spela tv spel gå till ert första hem gå till tvn och konsolen så kommer det stå tryck på Trekant så kommer det ett slaxs rymd spel .
jag har en fråga: vem har kommit till Los Venturra???
men redan då! <_< det är inte så skojOhhhh grymt jag kom just på att man kan spela tv spel gå till ert första hem gå till tvn och konsolen så kommer det stå tryck på Trekant så kommer det ett slaxs rymd spel .
lägg av nu för h*lvete din barnunge du har ju spelet nu så var nöjd istället för att klaga på mig!! :angry:(0012 @ 31/10-2004 18:22:51)japp jag klarade dit på 5-6 dar
Ja juste du fick ju den innan den kom till sverige <_<
ps.jag e i 3:dje staden nu
jag är i andra.
HAR NI KOMMIT PÅ HUR MAN KÖR TVÅ SPELARE ÄN, JAG HAR. DET ÄR SKITGRYMT
länge sen jag kom på det