såg det också nån stans att man måste hitta en grej först....
Gta:san Andreas
man kanske måste ha klarat hela eller halva spelet
Nej.Fyfaaaaaaaaaaaaan jag kommer få den i nästa leverans tid hos ebgames det var redan 300 styck som hade bokat så jag måste vänta tills dem leverar mer SA.Inget nerladdning av spel är lagligt dumma haj :rambo:
du, dt finns lagliga program där man kan ladda ner lagligt! , dumma Pokémon... :medieval:
förrsesten kan man spela multiplayer genom mini games som finns i spelet, vad jag har hört! :)
gå in på http://www.gtagaming.com/sanandreas/cheats
för fusk
i morgon så kommer gta:sa ut tror jag nog att det var
finns dt redan fusk till dt???gå in på http://www.gtagaming.com/sanandreas/cheats
för fusk
san andreas komm ut 26/10 i usa
ja, då så :lol: :D
har du sa?
Jag ska solklart köpa det men ja tänker vänta ett litet tag med att köpa tills efter jul och se om ja får det istället.
Samma här (tror jag :unsure: ) Hur ska jag få min mamma att köpa det till julklapp!? :huh: :unsure: (det är ju K-18)Jag ska solklart köpa det men ja tänker vänta ett litet tag med att köpa tills efter jul och se om ja får det istället.
idag kommer spelen för endel. hoppas jag får det, då ska jag spela hela dan
nej det jag inte <_< ( för att jag har köpt en epa-traktor(volvo duett pv 445-51) för alla kr som jag hade <_<ja, då så :lol: :D
har du sa?
men till jul då ska jag önska mej det :lol: )
vaför ville du ha traktor??vad ska du med dt till, mr_gta?? :huh: :blink: :wacko
för jag tycker mer om epaor än gta och min dröm är att bygga en egen epa-traktor
du, dt finns lagliga program där man kan ladda ner lagligt! , dumma Pokémon...
VA!!!!! finns det att ladda ner GTA San andreas LAGLIGT..... Isåfall... VAR?????
för jag tycker mer om epaor än gta och min dröm är att bygga en egen epa-traktor
ok dt e ju bra! :) men varför var du inte så glad när du sa dt?
VA!!!!! finns det att ladda ner GTA San andreas LAGLIGT..... Isåfall... VAR?????
får jag inte berätta...
nå??? varför får du int berätta?
Det kom ut idag, men jag fick det inte.. <_<
Hoppas det kommer på måndag då.
Det finns inte att ladda ner lagligt ett ända spel.nå??? varför får du int berätta?
jag fick gta sa idag!! f*n det var skoj , men lite under förväntningarna!. ifall ni vill ha koder till spelet så finns flest på