💬
Logga in
Fuska.se

Golden Sun2

20 svar · startad

Trådstartare #1

var ska jag åka med pieres båt.

snälla hjälp

1 Nov 2004

Kommer inte ihåg.

vart är du ?

Samma här kanske kommer ihåg.

Trådstartare #5

jag har möt Alex fast jag lysnade inte så mycket

om du har hjälpt alex så ska du åka till första staden där ska gå in i sanctury och ta vatten droppen med pieerse hjälp du vet använd frost sän ska du till tornet utanför och komma till något ställe resten minns jag inte :D

2 Nov 2004
Trådstartare #7

vart ska jag efter att jag har hittat högra delen av en treud i tornet?

Senast ändrad:

3 Nov 2004

Du måste hitta 3 bitar dom finns i templet för sjö guden (vid den första staden i spelet ) och i tornet längst ned på kartan.TIPS kolla på kartan du fick med när du köpte spelet (stor hjälp!!).och i ruin staden vid briggs stad efter att ha hittat alla ska du gå till briggs morsa i briggs stad hon svettsar ihopp dom åt dig.Sen kan du besegra posedion. :student: :student: :student: :student: :student:

Trådstartare #9

i tundaria tower hittar jag delen men jag kan inte få

ut den ur is blocket hur ska jag göraför att få ut den

är det någon magi jag ska använda?????

vem är posedion?????

4 Nov 2004

Du ska använda "Brust"-magin på isblocket.

Posedion är en vattenboss du möter lite senare i spelet.

Trådstartare #11

hur får jag "Burst" magin???????????

6 Nov 2004

Ingen aning..vet du hur man reparerar piers båt?Snälla svara så fort du ser detta

7 Nov 2004

Först av allt ska du till acua grottorna men för att komma in dit måste du ränga på en blå staty på ön ovanför (ja kan inte namnen så...) när du klarat den grottan så lär du dig parh (sorry kan ej stava) den gör så du kan ta bort vattnet i polerna i tundria tower. När du tagit bort vattnet där så ta dörren till höger!!!!!!!!!!!!!!!!

Högst upp hittar du burst brosh (av den lär du dig burst)

:student: :student: :student:

11 Nov 2004
Trådstartare #14

jag har kommit till ett rum i Turnisia Tower med fyra dörar en rakt ner en

åt höger och en åt vänster vilken ska jag ta????????

Senast ändrad:

2 Dec 2004

om det finns vatten kan du inte göra nåt. om det inte finns gå till höger. längst upp i tornet finns burst. ( du måste använda burst på dörren .) efter det ta revea, och gå till vänster när du har kommit in. (använd burst på glaset för att ta dig in.)

skicka meddelane om du behöver mer hjälp.

3 Dec 2004

ok

hur kommer man igenom yampi desert och hur räddar man pierrs?

4 Dec 2004

du ska ta alla trident pices och sen ska du åka till lemuria och sen ska du döda poseidon

va?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in