Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :(
Har Spelat Halo 2
Men multyplayer varar hur länge som helst
Har du laddat ner Halo 2
Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :(
Bara idiot*r laddar ner spel :angry:
Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_<
Men nu vet jag de, tack så mycke
Det är roligt och rätt långt !!.
Bra spelbarhet..
bra grafik..
svårt om man väljer SVÅRT ..
har prov spelat det hos en kompis !!!..
tycker inte heller att man ska ladda ner spel till TV-spel....
själv tycker jag det e kul att sitta i skolan och dagdrömma tills det kommer ut :P
Egentligen hade du inte behövt läsa...(Orzen @ 06/11-2004 19:17:40)Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :(
Bara idiot*r laddar ner spel :angry:
Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_<
Men nu vet jag de, tack så mycke
Man tjänar ju på att ladda ner det!
Men olagligt e det ju!
Har du sett filmen om hur dom arbetat på bungie ? (antagligen inte)Man tjänar ju på att ladda ner det!
Men olagligt e det ju!
j*vla dler
Har du kört på lättaste svårigheysgraden eller i så fall NOOB!!!!!!!Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :(
Har klartat Halo 1 på heroic och alla banor utan dom tre sista på legedaric.
Lite noobigt! men jag köpte Xbox i september
§1.3, §1.22