💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Autominer

29 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Om du vill fuska på runescape har jag svaret. Programmet heter SCAR och har funnits jättelänge. Ladda ner det här:

www.freewebs.com/speljohan/SCAR1.13setup.exe

Med detta program kan du macroa allt i runescape.

Tack vare det e jag lvl 75 mining.

Det e värt ett försök :P

Nivå 5 · Fuskare

e vell bra till pc antar jag?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

typ. killen som skapade denna autominern e den endasom lyckats hacka runescape. Kainieks. Han skapade autorune till rs classic.

29 Oct 2004

fungerar den bara på classic?

Nivå 1 · Novis

hur gör man? :huh:

hur gör man? :huh:

Det ända du behöver nu är relaxa och bli hackad ;)
30 Oct 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Det beror på vilka script ni kör. Det finns script te både rs classic och rs2. Om ni inte litar på mig kan ni ju gå in på http://www.kaitnieks.com och ladda ner den från orginalsidan.

2 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tjena grymt fusk men en grej undrar jag var kan man hitta coal.bmp mithril.bmp osv :D snälla hjälp mig

5 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

Det är en keylogger inuti!

Jag varnar er. Alla mina virus system varnade på den.

6 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

jag kunde inte lada hem :8 :8 :8 :( :(

8 Nov 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11

Virus? Vafan :blink: ja får inga reaktioner. Prova orginalhemsidan annars (skrev den högre upp.

9 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

Det är emot reglerna att fuska på runescape. Om ni hittar en hack eller bug eller något typ av fusk bör ni rapportera det genast till jagex men att utnyttja dem är strängt mot reglerna. Om ni inte visste det så försök göra något åt det genast eller rapportera det till Jagex.

Nivå 7 · Fuskare

"For RuneScape cheaters

You should know that I have left RuneScape cheating. So if anyone is distributing cheat programs using my name, it's a keylogger. Don't download it. I still read forums of cheating communities but I do NOT distribute programs in them.

Do NOT download cheats from any kind of forums if someone distributes programs using my name.

Do NOT download from SCAR websites because there is no official SCAR website other than this.

Do NOT download from person using MSN [email protected] - that's NOT me.

Feel free to ask me for credibility of any web site by e-mail [email protected].

Ask yourself if it's worth downloading a cheat program from unreliable sources, risking to lose your game accounts, risking someone reading your private e-mails, impersonating you on MSN or forums." står det på orginalsidan..läs lite ffs <_<

10 Nov 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

jag skrev ju orginalsidan om man inte litade på mig.

16 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har kommit så långt att lägga in scriptet.. men jag får inte igng det med runescape. Och jag har kollat på hemsida (orginal) och jag har letat. Jag hittar inget. Snälla hjälp mig

17 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

never i dont help hackers

Virus? Vafan :blink: ja får inga reaktioner. Prova orginalhemsidan annars (skrev den högre upp.

du skulle ha citerat
Nivå 3 · Lärling
varför
18 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

Att man orkar med allt det där. jag fattar inte heller att man orkar titta på när ens gubbe står och fiskar men det bryter ju inte mot någon regel.

28 Nov 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #20

det e faktiskt emot reglerna att macroa, men vem bryr sig? Som ja brukar säg:

Pure rs stats comes from macroing :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in