är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops:
fusken
nej, det är dom inte.. Det har vi ingen möjlighet att kolla och därför ska de tas med en nypa salt.
är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops:
alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar..
Ja det är bra det. Det är hur många som helst som inte verkar göra det.är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops:
alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar..
jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller
Nej, man märker ju det. Kan man inte förklara Golden Eye-fusket bättre så att jag och den som inte förstår fattar.jag såg det där fusket på Zelda när man kan ha Pistol....det funkar inte..detsamma med det där konstiga svärdet man får i temina field om man dödar alla geléklumpar.. det funkar inte heller
vilka golden eye fusk??
Du vet det där med L+R+C-vänster och så vidare.
jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut..
Jaha??? Okej??? Men det är ju hur krångligt som helst.jaha...står det tex "A + L" då ska du trycka de samtidigt...står det A+B C-ner + Z då ska du först trycka A+B samtidigt och DIREKT efter C-ner + Z samtidigt..sen fortsätter du tills det tar slut..
nej..inte när man har lärt sig
Jaja, men jag fuskar ändå inte på det sättet. Jag vill helst få koderna med min egen hjärna.nej..inte när man har lärt sig
då är det väl bara att börja lära in dom i din hjärna....
Det var inte så jag menade. Jag menade att jag ville klara ut spelet och få koderna på egen hand.då är det väl bara att börja lära in dom i din hjärna....
jaha...då förstår jag...men då måste du klara banorna på tid...det har jag redan klarat...
Ja, det har jag med, men den sista banan var svår. På de där Golden Eye-fusken borde det stå en pil om man ska typ trycka på en annan knapp och plus om man ska trycka samtidigt. Alltså pil om man inte ska trycka samtidigt och plus om man ska trycka samtidigt.
Jag vill ha fusk till banka bulle.
DET FINNS INGET BANKA BULLE
Man ska banka bullen med A, för då går det extra bra, men man kan få fram en yxa om man trycker på A+B samtidigt flera gånger.
va snackar du om...banka bulle finns inte till N64 eller i huvud taget....har han mutat dig att skriva så eller?? ser lite misstänksamt ut....