Hej!
Jag undrar om man kan köra streetracing mot någon någonstans.
Och kan man göra så att lustgasen (NITRO) kommer i korta perioder istället för att vara inne i typ någon minut eller vad det är.
Tack i förhand! B)
Hej!
Jag undrar om man kan köra streetracing mot någon någonstans.
Och kan man göra så att lustgasen (NITRO) kommer i korta perioder istället för att vara inne i typ någon minut eller vad det är.
Tack i förhand! B)
Nitron kan man nog bara trycka av en gång...men streetrace kommer ju i vissa uppdrag.
Ok, tack :cool:
om man har kommit till las venturas så ser man blåvita flaggor på kartan. där kan man köra streetracing
i los santos också
de finns i san fierro me....
var i los santos?
kolla kartan och se ifall det är en flagg någonstans där
Men om man har nitron på och spara en bil i ett garage, så håller nitron för evigt.. :P
Du kan köra streetrace i alla städer, även om det inte är uppdrag. Och angående nitron, du behöver ju faktiskt inte hålla inne knappen hela tiden, om du bara trycker på raksträckor eller när du behöver köra fort är allt bra, och låter bli att gasa nitron i svängarna osv.
men de ä segt att nitron ä på hela tiden... :angry:
så street raceing utanför uppdragen markeras med en flagga på kartan?
↗ till inläggetNitron kan man nog bara trycka av en gång...men streetrace kommer ju i vissa uppdrag.
om man går ut o sen in i bilen när nitrot e slut får man nytt:)
↗ till inläggetNitron kan man nog bara trycka av en gång...men streetrace kommer ju i vissa uppdrag.
När man har klarat alla streetrace får man 1 miljon dollar i belöning B)
OFFTOPIC:
Är den här gamla tråden uppe igen? Kommer ihåg att jag startade den i Februari eller något :cool:
ONTOPIC:
Efter att du/ni klarat bilskolan får ni köpa Wang's bilsalong (den mittemot Cj's garage).
Sen får man göra uppdrag åt Cesar igen i Garaget, sen kommer streetracingen, den markeras med en målflagga. :gitarr:
hur många bilskola banor e de?
då vet ja de också
tur att den här tråden kom upp då
edit råka bli dubbel
minns inte men de ä la ca 10 st. tror de ä nån mer kanske . :huh:
Holler med , det är segt att nitron är på hela tiden :angry:
Skulle vara kul om man kunde street raca på ett några specifika ställen, sen får man fixa och modda sin egen bil.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in