jag går i tyska
Vad Går Ni I?
Tyska power!
spanska edet äger allt annat
spanska e inte så fint tycker jag..
(ta inte illa upp, Zkiller!)
läser för tillfället spanska efter 5 år tyska. helt klart tråkigare
franska !
spanska är ju kärlekens språk <_<spanska e inte så fint tycker jag..
(ta inte illa upp, Zkiller!)
går b-språk franska och c-språk spanska men röstade på franska
jag går på tyska :)
Jag har tyska. Jag kommer att få IG nu till jul, men jag satsar på att få minst G till våren.
Så tänkte jag oxå, sen när jag tittade i mina betygspapper hade jag ett VG.... hur det gick ihop vet jag inte. Lika dant i Svenska och Engelska, jag gick och trodde att jag vägde någopnstans mellan VG och G. Men hoppsan, jag fick ett MVG.Jag har tyska. Jag kommer att få IG nu till jul, men jag satsar på att få minst G till våren.
Det är bara att plugga in prepositionerna, bestämd och obestämd form, ackusativ, dativ sen behövs det bara ett litet ordförråd.
I min klass är spanska högsta mode, 4 av 26 har inte spanska, däribland jag som har tyska...
Lite ensamt ibland...
Det är ju franskan som är kärlekens språk!
Jag har franska, det är det tråkigaste som finns :D
Tyska... urtrist... sover på lektionen... uss...
Jag går i Franska! :rolleyes:
Franska!
I min klass är spanska högsta mode, 4 av 26 har inte spanska, däribland jag som har tyska...
Ja, i min skola e spanska oxå populärast. -_-
nej spanska är kärlekens språk och franska är.. vad ska man säga.. typ gentlemännens språkDet är ju franskan som är kärlekens språk!
Jag har franska, det är det tråkigaste som finns :D
Och Tyska är bortstötarens språk! Plötsligt när man sitter på en romantisk middag och börjar personen mittemot snacka tyska.... <_< Ja, så.... fint.... *pinsam tystnad*
jo.. kan hålla med att om man säger något romantiskt på tyska så kommer det nog med all sannolikhet låta bättre på spanska
O ännu bättre på franska. :Pjo.. kan hålla med att om man säger något romantiskt på tyska så kommer det nog med all sannolikhet låta bättre på spanska