spanska men de suger
Vad Går Ni I?
Franska Tyska=Noob .I deras länder lär dem sig aldrig några andra språk i skolorna.
ehh.. i tyskland jo?
Inget just nu, gick ur spanska efter ha testat alla.
Går i 5:an nu men ska börja på Tyska så jag röstade på Tyska. På Tyskan här får vi klubba första gången och dom gångarna man har alla rätt på ett prov :P
Jo EngelskaFranska Tyska=Noob .I deras länder lär dem sig aldrig några andra språk i skolorna.
spanska ..
Engelska värsta.(0013 @ 25/12-2004 03:49:46)Franska Tyska=Noob .I deras länder lär dem sig aldrig några andra språk i skolorna.
Jo Engelska
Dem som inte lär sig engelska är:
1:a 10000000 % Frankrike
2:a 50 % Tyskland.
Vafan inte ens en gammal tant där fattar nåt.Man kan inte ens ställa frågor utan franska.
ehh.. det e ju inte direkt alla i sverige (av de äldre) som kan engelska också..
Jag tror tyskarna och fransmännen får lära sig engelska nu för tiden. På gymnasiet!(0012 @ 25/12-2004 01:57:43)(0013 @ 25/12-2004 03:49:46)Franska Tyska=Noob .I deras länder lär dem sig aldrig några andra språk i skolorna.
Jo Engelska
Engelska värsta.
Dem som inte lär sig engelska är:
1:a 10000000 % Frankrike
2:a 50 % Tyskland.
Vafan inte ens en gammal tant där fattar nåt.Man kan inte ens ställa frågor utan franska.
Spanska tråkit eller inte (har gått en termin bara :rolleyes: )
har tyska.hade enjätte mild lärare som favoriserade mig.men nu har jag min klassföreståndare.så nu måste jag koncentrera mig på lektionerna :(
Español :student:
Franska och det suger
Franskan suger mest ja...Ångrar nästan att jag inte valde nåt annat :D
Studerar franska och japanska nu. x_x;
Spanska Rules!
Español! :D :student:
tyska
vad några som går på engelska själv går man på English! :student: :student: :student: