💬
Logga in
Fuska.se

Live

23 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilka sorters erbjudande finns det och var ?

Jag har hört att det finns ett erbjudande för 800 kr (med HD) så får man ett år gratis sen får man betala 600 kr per år, men 2 frågor om detta erbjudande. Finns det ? Betalar man per månad eller per år ? ;)

ja det finns erbjudande för 549 kr med hd och 12 månader gratis sen kostar det 300 året

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

ja det finns erbjudande för 549 kr med hd och 12 månader gratis sen kostar det 300 året

Ok när det flörsta gratisåret har gått och man skall betala, man betalar inte per månda va man betalar när ett nytt år gått ? ;)
12 Dec 2004

japp

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Vart finns det at köpa då ?

13 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

så här är det. Man betalar runt 600kr för det sen efter ett år betalar man 600kr och inte 300kr. Du kan välj att betala i månaden om du vill det men det kostar mer i sånna fall. Just nu kostar det väl ca 549 lite här och var så det är bara att kolla upp. Jag har haft Live sen en längre tid tillbaka och det var verkligen ett bra köp :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

så här är det. Man betalar runt 600kr för det sen efter ett år betalar man 600kr och inte 300kr. Du kan välj att betala i månaden om du vill det men det kostar mer i sånna fall. Just nu kostar det väl ca 549 lite här och var så det är bara att kolla upp. Jag har haft Live sen en längre tid tillbaka och det var verkligen ett bra köp :)

Okej, men vad kostar startpaketer ?
Nivå 8 · Veteranfuskare

Just nu i dom flesta Live spelen kan du få 2 månaders gratis prenumeration inkl. startavgift så.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sen finns det ju vanligt Live med startavgiften på 500 kr.

(Lessen för dubbelpsot) råkade trycka på "svara" 2 gånger.

Senast ändrad:

14 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Vart kan man köpa det livepaketet för 500-800 kr.

på ica maxi stormarknad

18 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Okej har jag fattat detta rätt nu då :

- Startpaketet med HD, 700 Kr

- Första året gratis

- Sedan betalning 600 Kr om året, eller mådnadsbetalning (valfritt)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja så är det.Och jag har nog aldrig sett ett xbox live startkit för 700 kr.Men för 500 kr.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Ja så är det.Och jag har nog aldrig sett ett xbox live startkit för 700 kr.Men för 500 kr.

Okej, trodde det var 600 eller 800 så jag tog 700 :lol:
Nivå 8 · Veteranfuskare

599 är det högsta priset.

19 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

GAAAHH min morsa o farsa var uppe o köpte julklappar igår jag önskade mig såklart LIVE, nyfiken :rolleyes:

20 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

En fråga till.

Går det att köra flera på LIVE på en xbox ?

Sry för dubbel inlägg

Senast ändrad:

21 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja du alltså det ska gå. Det finns ju en sparad informations fil på xboxen hårddisk med alla dina konto uppgifter. Så helt logiskt ska det gå men jag vet inte någon som har provat det dock. Men det är ju bara att testa i värsta fall blir något fel :P

jah funderar på att köpa LIVE till min å brorsans xbox,men kan man köra live me ADSL anslutning?

24 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #20

Vilka bredband fungerar LIVE på ?

Fungerar det på spray ? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in