Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit???
A Link To The Past
snälla någon SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!
skriv inte två inlägg
okej... varför?
man får inte
Hey! Vilken ädelsten är det+
??
den första, tror jag iallafall, jag menar jag har inte fått nån innanHey! Vilken ädelsten är det+
??
okej det visste jag inte, tackman får inte
du sak gå till den plast där det första slotte var i light world fast i dark world. där finns en apa som du ska betala för att han ska öppna för dig.
menar du det slottet som är i mitten?du sak gå till den plast där det första slotte var i light world fast i dark world. där finns en apa som du ska betala för att han ska öppna för dig.
nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld.
nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld.
jag är inne i slotte men vet inte hur man kommer vidare
Var e du?? om du inte kommer vidare, kolla in den här sidan:
du får skriva hur långt du kommit annars kan man inte hjälpa(Falconeric @ 02/01-2005 14:15:14)nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld.
jag är inne i slotte men vet inte hur man kommer vidare
det är bara att leta efter nycklarna ditt ¤¤¤¤¤ ¤¤ till ¤¤¤ huvud :angry:
↗ till inläggetdu ska gå till 1an men se till att ha minst 110rupes på vägen dit så stöter du på en apa betala 10rupes och gå till ingången av templet betala 100rupes för att hon ska öppna :kung:Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit???
↗ till inläggetjo jag har kommit in men sen??Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit???
Men läs guiden då! Där står hela lösningen till templet, om du inte orkar klara det på egen hand.