💬
Logga in
Fuska.se

Partierna

213 svar · startad

Trådstartare #1

ja vilken av partierna har bäst åsikter osv

tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska.

Socialdimokraterna. :D

Asså, enligt mig är ni för små för at kunna sätta er in i de politiska åsikterna, ni vet inte vad Socialdemokraterna vill, eller att moderaterna vill osv.

Det är endast Grupptryck det handlar om nu, så enligt mitt tycke så är denna tråd helt onödig, för alla kommer nästan säga "Socialdemokraterna".

Bara för att ni har levt med att dem har makten nästan hela erat liv och inte vet vad som hade hänt om vänstern hade haft makten, då hade ni säkert tyckt att dem var bäst osv.

Men om ni vill kunna andra mitt tycke så borde ni skriva varför ni valde dem som ni tycker.

Trådstartare #4

tycker inte direckt om sossarna.om det ska va rättvist så skall det var lika skatt annars är det inte rättvist.

miljöpartiet för dom vill iaf göra något vettigt medan resten typ tänker mest på onödigt tjafs som femenism och vård och omsorg och sånt där

Trådstartare #6

det är klart man ska tänka på vården och omsorgen

*borttaget av mig själv*

Senast ändrad:

0013, det handlar om att få röstarna att välja på sig och för att få det så måste man få ett större utbud, och ju större utbud ju större mängd väljare

+ att dem håller inte på och satsar på feminism -.-

Det ska förhoppningsvis komma ett feministiskt parti.

Och vad satsar Miljöpartiet på då? har du tänkt på det? Dem är nog de sista jag skulle rösta på.

ja mest på miljön iaf... Vänstern är typ eller iaf var halv feministikt

Trådstartare #10

sossarna för göran persson e cool!

det där är ingen bra andledning för att sossarna(tycker själv att han är en fet gris)skriv en riktig andledning till att ni skriver dom

*samma sak här*

Senast ändrad:

haha, vad har lärt dig i skolan :lol:

Modeaterna såklart

(Ragnarök @ 14/01-2005 22:42:03)

haha, vad har lärt dig i skolan :lol:

varför skulle det heta MILJÖpartiet om det itne handlade om miljön?

ingen som gillar kalle anka partiet?

(nej det e inget skämt som finns faktiskt)

ja vilken av partierna har bäst åsikter osv

tycker bäst om folkparti,bra idé med att invandrare ska lära sig svenska.

Jo, detta med att lära invandrare svenska

1.Dem kan faktiskt lära sig svenska om dom försöker och anstränger sig lite.

2.jag tycker att vi inte borde släppa in lika många invandrare som vi gör, jag tycker vi ska ha det ungefär som i Finland

Och jag hatar mest sådana här invandrare som tror att dem är något lixom kommer fram till en och muckar gräl och sedan får dem en snyting och skriker: "Jag ska kn*lla d*n m*mma uppochner" och håller på så hela tiden.

Baron

sossarna för göran persson e cool!

Vänta... du är sosse för att du tycker att GP är cool? Han är typ den äckligaste statsministern vi har haft sedan Olof Palme som tur nog blev sjuten.

Nej, moderaterna eller NSF är det som gäller. Sänk skatterna och sluta imporera människor är det enda jag säger. Varför leva dåligt när man kan leva bra?

Annars tycker jag att vänsterpartiet är det sämsta partiet, om de skulle få makten skulle jag HELT KLART flytta ifrån Sverige, ingen fråga om saken.

Ragnarök: alla här inne är inte småbarn (ungefär 95% är det men...) det finns några som vet vad de pratar om.

Trådstartare #18

asså ja borde få ha min egen anledning att ja gillar sossarna utan att någon ska kommentera det <_<

du får tycka vad du vill men politik handlar inte om hur "cool" nån är

har ändå alltid hålt på sossarna.

Trådstartare #20

sossarna tycker att dom med sämre ska betala mycket mindre skatt än dom med bra jobbdet är ricktigt orretvist om isället om nått bra parti kom upp så skulle alla mäniskor betala tex 20% av sin lön istället.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in