💬
Logga in
Fuska.se

Gta Sanandreas

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

har någon några koder till sanandreas

Nivå 2 · Novis

jag hade nån kod så man blev av med snuten men har glomt den sorry :unsure:

Nivå 8 · Veteranfuskare

http://www.fuska.se/spel/?id=4420

Läs klistrade tråden!

Dessutom fel forum. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

Nivå 4 · Lärling

nej!

15 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

Finns många koder ;)

de ä ju samma som vice city.. !..

16 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;)

asså varför går ni bara itne in på fuska.se å kollar på fusken iställlet för att fråga om nån har koder till gta?

17 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

jag har en ny kod den funkar jag lovar roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B) ;)

Kan man ta tillbaka den fusken då?
19 Jan 2005
Nivå 1 · Novis
(Shark @ 17/01-2005 18:24:56)

jag har en ny kod den funkar jag lovar  roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B)  ;)

ja man kan ju alltid stänga av playstationet då sparar det ju inte men det kanske går att skriva in samma kod igen har aldrig provat
20 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare
(johan_93 @ 19/01-2005 19:10:26)
(Shark @ 17/01-2005 18:24:56)

jag har en ny kod den funkar jag lovar  roligttema:Trekant,Trekant,L1,Fyrkant,Fyrkant,Cirkel,Fyrkant,Ner,Cirkel=CJ springer runt i hjärtkalsonger gocarts och hotknifes åker runt på vägarna B)  ;)

ja man kan ju alltid stänga av playstationet då sparar det ju inte men det kanske går att skriva in samma kod igen har aldrig provat

Dt e ju inte roligt att göra så...

O dt e ju tråkig kod om dt e bara samma bilar på vägarna..? :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in