💬
Logga in
Fuska.se

Gravyty Gun

13 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

kan nån säga mig om det fins nåt fusk som gör så man får den starkare grauty gun som man kan suga åt sig soldater med och tyngre saker :unsure:

Nivå 12 · Mästerfuskare

kan nån säga mig om det fins nåt fusk som gör så man får den starkare grauty gun som man kan suga åt sig soldater med och tyngre saker :unsure:

tror inte det finns
Nivå 7 · Fuskare

jao, du skulle ju alltid kunna kolla i dom andra ämnena där jag svara de att om du har PCG så får du en mod som gör att du får den i början av spelet..

(korkade....)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

jao, du skulle ju alltid kunna kolla i dom andra ämnena där jag svara de att om du har PCG så får du en mod som gör att du får den i början av spelet..

(korkade....)

vad är pcg förnåt
Nivå 12 · Mästerfuskare
(gta:san2 @ 16/01-2005 17:51:58)

(korkade....)

vad är pcg förnåt

ehh.... en tidning ?
17 Jan 2005
Nivå 7 · Fuskare

Personal Computer Gamer = PCG = PC GAMER

20 Jan 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Personal Computer Gamer = PCG = PC GAMER

vvadå fatar inte :bah:
21 Jan 2005
Nivå 1 · Novis

Det är en tidning som du kan köpa i affärer! B)

27 Jan 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

är det pc gamer eller :unsure:

28 Jan 2005
Nivå 7 · Fuskare

MEN GRATTIS! du börjar utveckla en hjärna!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11

hål keften jag kanske inte viste att det var pc gamer men det kanske är du som inte har en hjärna :angry:

Nivå 7 · Fuskare

käften keffo, jag sa att det va pc gamer men du fatta inte.. s*tan, du är ett j*vla keffo..

29 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

kan nån säga mig om det fins nåt fusk som gör så man får den starkare grauty gun som man kan suga åt sig soldater med och tyngre saker  :unsure:

på deathmatch kan man nog inte få en kraftigare men i "uppdragen" kommer man få en starkare så man kan dra till sig människor. :meddum:

30 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

man måste klara sig till sista banan elr någe :gitarr:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in