Hur ser en gameshark ut till ps2?
Hur Ser En Gameshark Ut Till Ps2?
Finns det till PS2?
det är ett slags minneskort eller en skiva jag köpte min skiva i ullared :D
50 kr B)
Om man har schippat enheten är då inte det samma sak som att använda skivan?
när man chippar sitt PS2 så gör man så man kan spela brända spel och en gameshark fuskar man med
Det finns att beställa på www.gameshark.com och trycker fram till ps 2
En gamshark skiva och en boot skiva är det inte samma sorts skivor? :unsure:
Finns även gamesharks som sitter bak i konsoller, till PS1 till exempel så satt den bak på konsollen.
Hur menar du med att den sitter bak? <_<Finns även gamesharks som sitter bak i konsoller, till PS1 till exempel så satt den bak på konsollen.
dt finns ingen gameshark till ps2, bara till gameboy etc. <_<
till ps2,xbox o gc finns dt en fusk skiva som man kan köpa.. :bah:
På PSone fanns det ett uttag på baksidan av konsollen där man kunde stoppa in en gameshark.(susanne @ 07/12-2004 14:45:37)Finns även gamesharks som sitter bak i konsoller, till PS1 till exempel så satt den bak på konsollen.
Hur menar du med att den sitter bak? <_<
Hur använder man gameshark - koder till PS2 då??(Ozoon @ 07/12-2004 16:51:00)(susanne @ 07/12-2004 14:45:37)Finns även gamesharks som sitter bak i konsoller, till PS1 till exempel så satt den bak på konsollen.
På PSone fanns det ett uttag på baksidan av konsollen där man kunde stoppa in en gameshark.
Finns det överhuvudtaget sådana gameshark-koder till PS2?? :visslar:(susanne @ 07/12-2004 17:24:43)(Ozoon @ 07/12-2004 16:51:00)(susanne @ 07/12-2004 14:45:37)Finns även gamesharks som sitter bak i konsoller, till PS1 till exempel så satt den bak på konsollen.
På PSone fanns det ett uttag på baksidan av konsollen där man kunde stoppa in en gameshark.
Hur använder man gameshark - koder till PS2 då??
Vad är gameshark???
men en spel maskin som man kan gö så att man kan fuska..men som sagt så till ps2, xbox o gc finns dt istället en fuskskiva.
Denna här fuskskivan som alla snackar om, är det samma som en bootskiva??? :unsure:
Det finns det vist.dt finns ingen gameshark till ps2, bara till gameboy etc. <_<
till ps2,xbox o gc finns dt en fusk skiva som man kan köpa.. :bah:
Själv kan jag inte så mycket om gameshark men det jag vet är att om man har en sådan kan man göra jätte coola fusk till GTA vice city t.ex.. <_<
Vart kan man köpa det? Finns det att köpa i butik eller är det gameshark.com som gäller? Funkar det på ett ochippat ps2?