Nån som kan ge ett bra tips på en bra spelmus, jag har hört att Logitech mx510 ska vara den bästa enligt en sida jag har läst....
Bra Spelmus
var läste du det?
Logitech MX510 e helt klart bäst!!
Tyvärr, men prestanda mässigt är razer diamondback bätre, och den är även härligare enligt min mening. Har den själv så. Mycket fin mus.
min kompis sa d åsså, han sa att den hade valts som den bästa spelmusen av några klaner här i Sverige
den rockar!! jag använder den nu..Nån som kan ge ett bra tips på en bra spelmus, jag har hört att Logitech mx510 ska vara den bästa enligt en sida jag har läst....
jag använder Logitechs musar, jag använder mx900 och mx1000
Jag använder razer diamondback, och tillsammans med Qpad Low sense(XXXL) så är den mycket bra! köpvärd som s*tan.
Jag säger också detsamma! :cool:Nån som kan ge ett bra tips på en bra spelmus, jag har hört att Logitech mx510 ska vara den bästa enligt en sida jag har läst....
om du har en bra mus måste du ha en bra matta oxå, jag har Steelpad S&S edition... o gliders till musen fick jag med mattan..
Var ser man vilka mattor som är bra då??
Jag kör med logotec laser musar
Errh, du vet då inte mycket, det finns EN lasermus från logitech, det e Mx1000..
dom andra är optiska <_<
Simpsons, kör med Steelpad, dom är bra.
Ska man ha någonting så är det en optisk och trådlös mus... Det trådlösa är mycket bättre när man spelar...
Vet inte om jag kan hålla med..Visst är det bra med trådlös men på lan? :/
Då är det bättre med en Blue-Tooth mus. t.ex Logitechs mx900 :)
Optiska möss är helt klart bra.
(ni som inte har testat mx1000, gör det..den är skitskön! den hänger med asbra!)
vad e lan???
Jag har denna Microsoft Wireless Optical Mouse Tilt OEM
Den e skitskönt formad.... optisk och trådlös
Herregud! vet inte du vad ett LAN är?!
LAN = Local Aria Network, ett nätverk helt enkelt...
Men det lan jag tänker på är när ett gäng killar (det finns tjejer som lanar, men dom är få) som sitter uppe en hel helg (eller längre :D) och spelar datorspel mot/med varandra. (i samma lokal!)
ja, då har du allt läst rätt, den äger sönder alla andra möss tycker jag iafNån som kan ge ett bra tips på en bra spelmus, jag har hört att Logitech mx510 ska vara den bästa enligt en sida jag har läst....
Bra musar, visst, men snuskigt dyra O.o
Logitech MX 300 är skön ass skön!!
använder den själv :D