Jajemän vi får ha mobiler på skolan till och med på lektionerna om vi så vill
Men jag tar inte med min Nallefon det behövs inte ;) leve Nintendo
Jajemän vi får ha mobiler på skolan till och med på lektionerna om vi så vill
Men jag tar inte med min Nallefon det behövs inte ;) leve Nintendo
Ja det brukar jag.......det brukar bli lite jobbigt när den ringer på lektionen :rolleyes:
ja jag har det men inte på min mobil å letionerna som andra har i våran klass
Vi får ha mobiler :D
visst har jag det..
vi får men jag tar med den än då
men asså det e klart att man har med sig mobilen i skolan ( om den itte e urladdad ) <_< :bah:brukar ni ha eran mobil i skolan?
: bara alla har dom avstängda på lektionerna :
Alla har väl sin mobil i skolan, så fort en mobil ringer på en lektion, så får ägaren av mobilen ta med sig sockerkaka till samma lektion nästa vecka..
haha :lol:
↗ till inläggetVad har nintendo med och göra mobilerVi får inte,men jag har jämt på den hela tiden,underlektionerna har jag bara stängt av ljuddet och satt på vibration.
Och dom gångerna det hänt att det har ringt så har jag vägret ge den till lärarn för att sen hämta den på fredagar.
Jag Behöver Inte Ta Med Mig Mobilen Til Skolan Jag Bor endå Så 500-700 Meter Från Skolan :P
mm
Va då ?????? <_<
Jag brukar ha min på ljudlös
jag har den alltid med, nästan.
men vi får inte ha på dem på lektionerna.
på hemkunskapen kan man i värsta fall få baka bullar till hela klassen om mobilen ringer :D.
↗ till inläggetJag Behöver Inte Ta Med Mig Mobilen Til Skolan Jag Bor endå Så 500-700 Meter Från Skolan :P
det spelar ingen roll hur långt mna har till skolan jag har 1km till skolan men jag har ingen mobil men när jag köper en ny ska jag ta med den :cool:
vi får ha mobil till matte och räkna på ....
↗ till inläggetJag har min mobil i skolan om jag inte glömmer ( vilket händer ganska ofta :P )
jag har den f,n ändå mobilen på :lol:
Blir väl några pinsamma tillfällen då morsan eller farsan får för sig att ringa mig. Sitter då under bordet och försöker få tyst på fanskapet, de blickar jag får förstår mer av tillvaron i klassrummet. Då jag klarat av det och satt mig upp på stolen så säger säkert någon en kränkande kommentar....
Men visst... Brukar alltid ha mobilen på.
vi får inte ha mobiler i skolan men det sk*ter jag i!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in