💬
Logga in
Fuska.se

Var Fins Eld Pilarna

21 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

var fins eldpilarna på minish cap många sejer att man ska skuta en vanlig pil på solen i lake hylia. men jag hittar inte någon sol :D

eld pilarna skulle vara :cool: a

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2
kan ingen det :( .
Nivå 2 · Novis

efter du har klarat vatten templet som stor gå till lake hylia spela sun song(eller vad den heter :D )så att det blir natt.sen spelar du den en gång till och då ska solen stiga upp. skjut en pil på solen. sen simmar du över till den pytte lilla ön och hämtar eldpilen tadaaaaa

(hoppas du fatta :lol: )

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

efter du har klarat vatten templet som stor gå till lake hylia spela sun song(eller vad den heter :D )så att det blir natt.sen spelar du den en gång till och då ska solen stiga upp. skjut en pil på solen. sen simmar du över till den pytte lilla ön och hämtar eldpilen tadaaaaa

(hoppas du fatta :lol: )

Han frågade var dem finns på Minish cap, inte på Ocarina of time.

Men den här tråden ska vara i GBA-forumet

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

halå snälla hjälp

24 Jan 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej det finns bara ljus pilen

25 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

hur får man den då

Nivå 10 · Veteranfuskare

om du har klarat hela spelet så går det inte men man får den så här:

man ska fusa en kingstone med en i staden och hon öppnar en telebort till wind templet fast man kan inte gå upp dit och det ligger en gubbe med ett spöke runt använd Gust jar och då försvinner spöket och då får du ljus pilen

26 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

F*n jag klarade spelet för nåra månader sen

Nivå 10 · Veteranfuskare

Du skrev för några dagar sen att du klarad utt spelet

pa. Du skryter väldigt mycket .ds

27 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

nej för nåra månader sen o du menar när jag skrev jag klarade spelet aldeles nys så menade jag nåra månader

Nivå 10 · Veteranfuskare

hur kan du har klarat utt det för flera månader när det kom utt 11 december?

28 Jan 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

nej för nåra månader sen o du menar när jag skrev jag klarade spelet aldeles nys så menade jag nåra månader

hehe, 3/1 frågade du "Hur får man simföterna? var får man tredje pärlan?" så några månader är väll ändå att ta i ? ;p

Nivå 1 · Novis

oj, det blev dubbel post.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

men jag har spelat hela kvällarna och dagarna men s*it samma :rolleyes:

1 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
man ska fusa en kingstone med en i staden och hon öppnar en telebort till wind templet fast man kan inte gå upp dit och det ligger en gubbe med ett spöke runt använd Gust jar och då försvinner spöket och då får du ljus pilen

måste man ha pilbågen för de här???? för ja har reden gjort detta o har inte klarat spelet o har inte pil bågen heller....

2 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

JA DU MÅSTE HA PILBÅGEN FAST OM DU JÖR DET NÄR DU INTE HAR PILBÅGEN SÅ FÅR DU PILEN NÄR DU FÅT PILBÅGEN

Nivå 3 · Lärling

k

har fått pilbågen nu o klarat wind templet men ja märker ingen skyllnad på pilarna, de ser helt normala ut.....ska de va sådär lr????

3 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #19

PRATA GUBBEN SOM ÄR BREVID SÄNGEN DÄR DU FICK LJUS PILEN

14 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

f*n!! varva spelet ida

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in