Jag har hört att DS släpper ifrån sig Radiovågor som man kan få Cancer av :evil:
Ds
Man kan inte få Cancer av DS
Det kan jag nästan öova alla här
↗ till inläggetJag har hört att DS släpper ifrån sig Radiovågor som man kan få Cancer av :evil:
Ähh,du säger bara det för att mindre ska köpa det(pucko!)
mm. :P hehe
↗ till inläggetJag har hört att DS släpper ifrån sig Radiovågor som man kan få Cancer av :evil:
Du beter dig som en 5-åring och det kanske du är också för att det verkar som om att du gillar Alladin.....
Vad för sårts cancer kan man få Då alladine?
Man kan få Cancer i Ögonen,Huden och Magen har jag hört av Speltillverkarna
Stick o brinn,sånt skulle dom aldrig säga.f*n ditt j*vla "Alladin"arsle du gör narr av Nintendo.
Ja även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN
Ja även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN
↗ till inläggetSamma sak med pokemon men alladin är ahmed barnsligare.mm. :P hehe
Håller med 0012,fast inte det med Pokemon.....
↗ till inläggetJo för att man skrattar så mycket när man spelar ett kul spel på NDS så att magtarmarna får en sjukdom som heter cancerJa även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN
Och de ska vi tro på??
dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....
↗ till inläggetJa även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN
Men att tarmarna skulle böjas av att man skrattar... Knappast!
Isåfall skulle jag få sån där mag-cancer nu, eftersom jag skrattar av alla dina kommentarer...
dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....Menar du inte en timme före den släpps? :P
Jo,förlåt,+konstigt namn du har.......menar "alladin fanet"lokfarfargillarxbok.Du kan ju ej stava!Så här ska det stå:kollafarfargillarxbox,du är visst en 5-åring,sånna små som er bör ej skriva sånna här saker,du är helkonstig.....K.K Slayer är mycket coolare än dig!
dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....Menar du inte en timme före den släpps? :P
jag har magcancer
-
Haha,änu en dålig vits,håll klaffen eller jag anmäler.
Fast du har skitkul signatur!Haha!Du är kär i Alladin!
Du säger att du kan stava,men så här ska det låta:
Lock Farfar gillar X-box......