hej jag undrar vilket är de dyraste spelet man kan köpa till nes .?
eller om någon vet flera !!
någon som har kunskap .!! hehe :P
hej jag undrar vilket är de dyraste spelet man kan köpa till nes .?
eller om någon vet flera !!
någon som har kunskap .!! hehe :P
I Sverige: Final Fantasy (ca:1000 kr. skulle jag tro)
andra eftertraktade spel Mega man 5, Metroid, Pounch Out, Kid Icarus, Zelda 1 & 2, Ice climber, Donkey kong junior mfl.
De två sista Megaman spelen, 5&6, är väldigt efterlängtade.
om inte jag är helt ute å cyklar så kom inte mega man 6 som pal version
megaman 6 finns visst som pal
↗ till inläggetJa men till Sverige kom det väl aldrig? Jag kan naturligtvis ha fel. men vet du i sånna fall vart man kan få tag i 6:an?megaman 6 finns visst som pal
tja man kan säkert få tag på en på tradera eller nåt sånt
mega man 6 kom aldrig till sverige. För att spela det här får man köpa någon hel mega man samling eller ladda hem det som rom :P
↗ till inläggetmega man 6 kom aldrig till sverige. För att spela det här får man köpa någon hel mega man samling eller ladda hem det som rom :P
Vadå hel samling? Jag har en hel nes samling, Men jag köpte 6,an löst :/
jag menar typ "mega man: the anniversary collection" till Game Cube eller den nya samlingen som snart kommer till GBA...Mega man 6 släpptes aldrig här i europa.
Det går ju också ladda ner den som ROM
Om herr Lakris har 6:an löst som PAL så kan ju du slänga in den i en scanner och visa den ;)
har du sexan så borde det vara den amerikanska eller japanska versionen
Förmodligen den guldfärgade Nintendo World Championships 1990.
Kan vara värd uppemot 60.000 kr.
↗ till inläggetI Sverige: Final Fantasy (ca:1000 kr. skulle jag tro)
andra eftertraktade spel Mega man 5, Metroid, Pounch Out, Kid Icarus, Zelda 1 & 2, Ice climber, Donkey kong junior mfl.
Ett Zelda i nyskick från Bergsala slår nog 1000,
Jo de e klart...men om dom skulle haft final fantasy i NYSKICK då? Ovärderligt ;)
Jo de e klart...men om dom skulle haft final fantasy i NYSKICK då? Ovärderligt ;)
Nej, inte ovärdeligt
Jo, för vissa fantaster. Ett final fantasy i nyskick skulle vara värt mer än ett zelda i nyskick
Ovärderligt? Hmm,
själv har jag ett komplett Final Fantasy med alla kartor i så gott som nyskick, förutom en reva på framsidan av boxen. Köpte den för 15 $.
visst går det fynda. Du ska vara lycklig.
Jag fick The legend of zelda för 20 spänn.
Ett mega drive med 2 hand kontroller och 7 spel för 50 kr.
Mega man 3 gratis
Jo, visst går det att fynda, men ett Final Fantasy komplett brukar inte gå på mer än 500 kr på tradera.
I och för sig, man fyndar nästan alltid där. fast ibland kan priserna rusa. Värdet på spelen brukar vara mycket högre.
Jaja.. Men vilket spel är billigast då? :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in