Testade koden som jag fick,,,,,,,,,,,,,men den gick inte att använda. Hände inget. Har bara woozie uppdrag och zero tråkiga uppdrag. Jag vill snart över till den andra ön. vad måste man göra för att komma över dit
Hjälpa Woozie
Men va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
↗ till inläggetVad då simma, gör det själv om du är så duktig på det då.Men va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
haha, jag har redan klarat spelet..
Du kanske borde pröva köra ngt annat spel?
loser! va f*n gå till vattnet och ta lung koden. ligg under vatten ytan en bit ner och simma runt. vänta tills det poppar up en ruta där det står
''lungcapacity upgraded''
Men herregud "NOOB"
Vem f*n behöver lung-kappasitets fusk för att klara woozies uppdrag?
Men herregud "NOOB"
Vem f*n behöver lung-kappasitets fusk för att klara woozies uppdrag?
vem behöver fusk över huvudtaget?
↗ till inläggetvem behöver fusk över huvudtaget?
"LoL" Kommer ju aldrig få 100% om man fuskar!
Det är bara att simma några minuter under vatten sen är det klart
Jag kom just på att de uppdraget suger
↗ till inläggetvem behöver fusk över huvudtaget?
Jag har klarat alla kapitel uppdrag, och jag fuskade (bara liv o poliskoden)
De är ju lättare o klara med fusk, dumhuve.
↗ till inläggetJag brukar bara också använda livfusket och poliskoden.vem behöver fusk över huvudtaget?
Jag med :P
↗ till inläggetMen va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
Antagligen kan du inte simma..
↗ till inläggetMan behöver bara få lung capacity metern att gå upp 1-2 procent sen kan man göra hans lätta uppdrag..svinenkelt uppdragMen va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
↗ till inläggetMen va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
Simma till en båt, och rädda några personer,
↗ till inläggetSk*t lätt uppdragMen va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity!
ja, om man kan ;)