Hej, Jag har tänkt köpa ettt pkmon spel till gba. men vet inte vilket.. kan ni reconodera nåra :) ?
Titta Hit ;)
↗ till inläggetHej, Jag har tänkt köpa ettt pkmon spel till gba. men vet inte vilket.. kan ni reconodera nåra :) ?
Jo,
1. Pokemon Ruby
2. Pokémon Fire Red
3. Pokemon Leaf Green
4. Pokemon Sapphire
det är bara att vraka o välja, själv tycker jag att Pokemon Sapphire är bäst :cool:
:gitarr: Hare bra :evil:
i fire red o leaf green, kan man få nya pkemon som i ruby o sapphire ?, och vilket är bäst ruby eller sapphire. och vad är skillnaden
jag tycker att du ska köpa pokemon ermald som kommer snart ut eller fal det inte redan har komit :student: :P :D
tja köp igent pokemon spel köp istället golden sun 1 eller 2
Du hatar Pokemon ju så du borde inte skriva här <_<
tyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:angry:
Vadå tyst+spamm
Pkm och Golden Sun...Båda e braa!^.^
köp Fire-red och pokemon-ruby!!!
börja med vanliga röd=) till gb
visst hatar jag pokemon men jag har ett gba så jag får skriva här
↗ till inläggetJust det :Pvisst hatar jag pokemon men jag har ett gba så jag får skriva här
Får Fire Red idag :D :D :D bestöllde det ! :)
FireRed är bäst!
jag rekomenderar leaf gren eller så väntar du till emerald kommer ut eller så köper du ds och väntar till perl/diamond kommer.
jag rekomenderar leaf gren eller så väntar du till emerald kommer ut eller så köper du ds och väntar till perl/diamond kommer.
↗ till inlägget'tyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:angry:
Errrrrrrrr... Det där var väl onödigt?! <_<
Men vänta tills emerald kommer ut
FireRed är säkert bättre än Emerald!
Jag tycker att det gammla Red har mest Charm.. Det är Något specielt att möta Gary på det..