💬
Logga in
Fuska.se

Dvd Läsare

15 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Var kan man få tag på en billig dvd spelare med installation? :blink:

Nivå 6 · Fuskare

Med installation? Alla hårdvaror går att installera (utom möjligtvis en extern hdd som jag ha :( ). Köp en DVD spelare en närmaste elektronikbutik.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Vad kostar det då och jag skrev installation för att jag inte vet om datan e förberedd för dvd spelare (pappa säger så iaf)

Nivå 7 · Fuskare

Kanske går att köpa på http://www.komplett.se annars kan man väll söka på google?

Vill också påminna dig om att det heter dator inte data ;) data är information på datorn

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad kostar det då och jag skrev installation för att jag inte vet om datan e förberedd för dvd spelare (pappa säger så iaf)

Jaha. Det brukar hänga med en installations cd till brännare i alla fall. Läsare ska nog gå utan installation men om det krävs installation så hänger det troligtvis med en installation cd också så du kan vara lugn :P
Nivå 11 · Veteranfuskare

Inläggskåta, cloud =P

Bara att köpa nåt billigt skrafs, trycka in den i datorn, sen brukar datorn fixa det själv.

15 Feb 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Ok men vad kostar en som e tillräkligt bra för att man ska kunna spela slaget om midgård?

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Ok men vad kostar en som e tillräkligt bra för att man ska kunna spela slaget om midgård?

Nivå 6 · Fuskare

Jag är inte säker men jag köpte en DVD-brännare i helgen och den kostade ca 700kr och en brännare är väl dyrare än en läsare så några hundra bara kanske det kan kosta.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Ok e den billigare på Siba än On Of eller Elgiganten.

Nivå 6 · Fuskare

Det är möjligt. Kolla på deras websidor så för du ett hum om vad de kan kosta.

17 Feb 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #12
Här är den om du klickar vidare.Hittade en för 300 på Bredband i Kristiandstad tror ni den e tillräkligt bra för att spela slaget om midgård?
19 Feb 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Jag behöver hjälp!!!!!!!!!!

21 Feb 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

xuse me! But iz no wonä gåyng tå hälp mi? ( Exuse me but is no one going to help me?) ( Ursäkta men tänker ingen hjälpa mej?)

22 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

xuse me! But iz no wonä gåyng tå hälp mi? ( Exuse me but is no one going to help me?) ( Ursäkta men tänker ingen hjälpa mej?)

Ta någon bara. Ta en som är snabb (mycket "x", typ 16x) och billig.
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #16

Ok tack för "hjälpen"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in